بیوگرافی تاد فلیپس

4 سال پیش
بیوگرافی تاد فلیپس
Rate this post

بیوگرافی تاد فلیپس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تاد فیلیپس (انگلیسی: Todd Phillips؛ زادهٔ ۲۰ دسامبر ۱۹۷۰) تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و هنرپیشهٔ اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه تاد فلیپس 

بیوگرافی تاد فلیپس

فعالیت هنری

از فیلم‌های معروف این کارگردان می‌توان به سه‌گانه خماری، سگ های جنگی و جوکر اشاره کرد.

تاد فیلیپس کارگردان سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار تاد فیلیپس می‌توان به کارگردانی فیلم خماری: قسمت سوم، فیلم خماری: قسمت دوم و فیلم موعد مقرر اشاره کرد.

تاد فیلیپس کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۸۲ در ۳۳ سالگی در فیلم مدرسه قدیمی به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم خماری: قسمت سوم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تاد فیلیپس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Luke Wilson، وینس وان، ویل فرل و Jeremy Piven را تجربه کرد.

تاد فیلیپس در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم تاد فیلیپس در این سال، فعالیت در فیلم خماری: قسمت سوم به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

بیوگرافی تاد فیلیپس

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تاد فیلیپس فعالیت در فیلم خماری: قسمت سوم بوده است. تاد فیلیپس سال ۱۳۹۲ در ۴۳ سالگی فیلم خماری: قسمت سوم را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از تاد فیلیپس نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم خماری: قسمت سوم و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. تاد فیلیپس توانست با فعالیت در فیلم خماری: قسمت سوم تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بردلی کوپر، زک گالیفیاناکیس، اد هلمز و Justin Bartha توانست سطح کاری او را متحول کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بابک نوری

تاد فیلیپس علاوه‌بر فیلم خماری: قسمت سوم، سال ۱۳۹۰ در ۴۱ سالگی فیلم خماری: قسمت دوم را کارگردانی کرده است. تاد فیلیپس این‌بار با هنرمندانی چون بردلی کوپر، زک گالیفیاناکیس، اد هلمز و Justin Bartha همکاری داشت.

با اینکه تاد فیلیپس را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. تاد فیلیپس علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار تاد فیلیپس در حرفه‌ی نویسنده، فیلم سگ های جنگی، فیلم خماری: قسمت سوم، فیلم School for Scoundrels و فیلم مدرسه قدیمی است. مهم‌ترین اثر تاد فیلیپس در حرفه‌ی بازیگر، فیلم موعد مقرر است.

آثار کارگردانی

سفر جاده‌ای (۲۰۰۰)
مدرسه قدیمی (۲۰۰۳)
استارسکی و هاچ (۲۰۰۴)
خماری (۲۰۰۹)
موعد مقرر (۲۰۱۰)
خماری: قسمت دوم (۲۰۱۱)
خماری: قسمت سوم (۲۰۱۳)
سگ‌های جنگی(۲۰۱۶)
جوکر (۲۰۱۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تاد فلیپس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه