بیوگرافی میثم درویشان

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی میثم درویشان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میثم درویشان‌ پور متولد ۲۹ فروردین دهه شصت، کمدین است.

زندگینامه میثم درویشان

بیوگرافی میثم درویشان

فعالیت هنری

در شهر قزوین بدنیا آمده و با موسیقی فعالیت خود را شروع کرده است، با حضور در برنامه خنداننده شو و کسب رتبه اول بسیار مشهور شد، او متاهل می باشد

در این مطلب بیوگرافی میثم درویشان‌ پور را می خوانید

شروع فعالیت با موسیقی

فعالیت هنری خود را با موسیقی شروع کرد، ابتدا گیتار می زد و حالا نیمه حرفه ای پیانو نیز کار می کند، می گوید صدای خوبی هم دارم و گاهی برای دل خودم می خوانم

حضور در خندوانه

در سری اول خنداننده شو از بین ۱۰۰ نفر توانست جزء ۲۰ نفر منتخب وارد برنامه شود و زیر نظر اشکان خطیبی مربی خود با دیگر شرکت کننده ها رقابت کند.

قهرمان خنداننده شو

در نهایت بعد از چندین دوره مسابقه و با آرای مردمی میثم درویشان‌ پور از گروه اشکان خطیبی و مجید افشاری از گروه حسن معجونی به فینال مسابقه را یافتند.

این دو در سالن کنسرت برج میلاد با حضور ۱۳۰۰ آخرین اجرای خود را در فینال برگزار کردند و در نهایت آقای درویشان‌ پور بعنوان نفر اول برنده مسابقه شد.

خنداننده شو چه بود

خنداننده شو بخشی جانبی در مجموعه خندوانه است که به معرفی استندآپ کمدین‌ های جوان و با استعداد ایرانی می‌ پردازد این مسابقه برای انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم برگزار شد.

ازدواج و همسرش

میثم درویشان‌ پور در سال ۱۳۸۹ با همسرش لیدا ازدواج کرد، این زوج همزمان با اجرای میثم در خندوانه در ۸ مرداد ۱۳۹۶ صاحب یک پسر بنام پندار شدند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بابک امینی

ماجرای کپی کاری

اجرای فینال وی شباهت زیادی به کمدین مشهور ایرانی – سوئدی، آقای ماز جبرانی داشت که در بخشی از اجرا این کپی خط به خط از وی مشهود می باشد.

بعدها ماز جبرانی این کمدین را در شبکه اجتماعی خود تحسین کرد

ورود به رادیو

آقای درویشان پور با شهرت و استعدادی که داشت بعنوان گوینده کمدین وارد رادیو شد، او در رادیو تهران و برنامه تهران من در کنار ویدا بزرگی گوینده به اجرا برنامه می پردازد.

نمایشنامه خانی و خندوانه

مدتی نیز در کارگاه های هنری اشکان خطیبی تجربه نمایشنامه خوانی بدست آورد

و حالا اغلب بعنوان استند آپ کنسرت خنده برگزار می کند و در برنامه خندوانه حضور فعالی دارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میثم درویشان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه