بیوگرافی دیلن مینت

4 سال پیش
بیوگرافی دیلن مینت
4.3/5 - (15 امتیاز)

بیوگرافی دیلن مینت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

«دیلن کریستوفر مینت»، زاده‌ی ۲۹ دسامبر ۱۹۹۶ (۹ دی ۱۳۷۵)، یک بازیگر و آهنگساز مرد آمریکایی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش «کلی جنسن» در سریال ۱۳ Reasons Why شبکه‌ی نتفلیکس شناخته شده است. او همچنین در آثار دیگری از جمله سریال درام Lost، سریال فانتزی Awake، سریال درام Scandal و فیلم Grey’s Anatomy حضور داشته است.

زندگینامه دیلن مینت 

بیوگرافی دیلن مینت

فعالیت هنری

مینت همچنین به خاطر ایفای نقش در فیلم ترسناک Let Me In (محصول ۲۰۱۰)، فیلم هیجانی Prisoners (محصول ۲۰۱۳)، فیلم کمدی خانوادگی Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day (محصول ۲۰۱۴)، فیلم فانتزی خانوادگی Goosebumps (محصول ۲۰۱۵)، فیلم ترسناک Don’t Breathe (محصول ۲۰۱۶) و فیلم ترسناک The Open House (محصول ۲۰۱۸) شناخته شده است.

او نوازنده‌ی گیتار نیز می‌باشد و در گروه موسیقی راک آمریکایی Wallows فعالیت دارد.

زندگی کاری

بازیگری بیوگرافی دیلن مینت

اولین نقش مینت یک نقش کوتاه در یکی از قسمت‌های سریال Drake & Josh بود. بعد از این او در فیلم تلویزیونی The Year Without a Santa Claus ظاهر شد. او همچنین در فیلم Fred Claus در نقش یک شخصیت بی نام ظاهر شد، در فیلم The Clique نقش شخصیت «تاد لاینز» را بر عهده گرفت و در فیلم Snow Buddies هم نقش «نوا فرم» را ایفا کرد. از جمله سایر نقش‌های مهم مینت در تلویزیون می‌توان از جوانی‌های «مایک اسکافیلد» در سریال Prison Break و شخصیت «کلی نورمن» در سریال Saving Grace اشاره کرد. او در فیلم ترسناک Let Me In نقش یک قلدر را بر عهده داشت. این فیلم در ماه اکتبر ۲۰۱۰ منتشر شد و در واقع بازسازی فیلم Let the Right One In بود. او همچنین در سریال Scandal در نقش پسر رئیس جمهور، «جری گرنت جونیور» ظاهر شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی افسانه کمالی

منیت در چند تبلیغ تلویزیونی و ۴ قسمت از سریال Lost نیز در نقش پسر «جک» ظاهر شده است.

مینت از سال ۲۰۱۷ در نقش کلی جنسن در یکی از سریال‌های شبکه‌ی نتفلیکس به نام ۱۳ Reasons Why بازی کرده است. او همچنین در یکی از فیلم‌های نتفلیکس با نام The Open House بازی کرده است. این فیلم در ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۸ پخش شد.

موسیقی

مینت در گروه موسیقی Wallows خواننده و گیتاریست است. این گروه از «کول پرستون» (درامز)، «دنی فرنبچ» (ترامپت) و «بریدن لمسترز» (خواننده، گیتار) تشکیل شده است. تا قبل از سال ۲۰۱۷ این گروه The Feaver نام داشت و بعد از آن هم نامش به The Narwhals تغییر کرد. آن‌ها در سال ۲۰۱۰ در Summer Meltdown اجرا کردند. این کنسرت به منظور افزایش آگاهی درباره‌ی بیماری اوتیسم برگزار شد. آن‌ها در تور Vans Warped سال ۲۰۱۱ اجرا کردند و از آن زمان تا کنون نیز در بسیاری از سالن‌های لس آنجلس از جمله تئاتر Roxy و Whisky a Go Go نواخته‌اند. از یکی از آهنگ‌های آن‌ها به نام Bleeding Man در پروموی فصل دوم R.L. Stine’s The Haunting Hour استفاده شده است.

در سال ۲۰۱۷ آن‌ها در اپل میوزیک و اسپاتیفای آهنگ‌هایی از جمله Pleaser، Sun Tan، Uncomfortable و Pulling Leaves Off Trees منتشر کردند. این گروه در سال ۲۰۱۸ نیز دو تک آهنگ دیگر به نام‌های Pictures of Girls و These Days منتشر کرد. آن‌ها در ماه می ۲۰۱۸ آهنگ Pictures of Girls را در برنامه‌ی The Late Late Show with James Corden اجرا کردند.

زندگی شخصی

مینت در ایوانسویلِ ایندیانا در سال ۱۹۹۶ چشم به جهان گشود. او فرزند «رابین مینت» و «کریگ مینت» است. او سپس به شمپینزِ ایلینویز مهاجرت کرد پس از ۵ سال زندگی در آن جا، برای ورود به حرفه‌ی بازیگری به لس آنجلس رفت. مینت از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ با «کریس دورسی» در رابطه بود. آن‌ها در روند ساخت فیلم Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day با هم آشنا شده بودند. او در اواخر سال ۲۰۱۸ با «لیدیا نیات» وارد رابطه شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سودالیزا (سودا علیزاده)

نام کامل
Dylan Christopher Minnette
تاریخ تولد
December 29, 1996
سن
۲۲ سال
حرفه
بازیگر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیلن مینت
4.3/5 - (15 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه