بیوگرافی انگس تی جونز

4 سال پیش
بیوگرافی انگس تی جونز
Rate this post

بیوگرافی انگس تی جونز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

انگس ترنر جونز (زاده‌ی ۸ اکتبر ۱۹۹۳ مصادف با ۱۶ مهر ۱۳۷۲) یک بازیگر مرد آمریکایی است. جونز به خاطر ایفای نقش «جیک هارپر» در سریال کمدی شبکه‌ی سی بی اس به نام Two and a Half Men شناخته شده است. او با ایفای این نقش موفق به دریافت دو جایزه‌ی بهترین هنرمند جوان و یک جایزه‌ی تی وی لند شد. جیک هارپر یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است و جونز به مدت ۱۰ سال این نقش را بر عهده داشته است.

زندگینامه انگس تی جونز

بیوگرافی انگس تی جونز

فعالیت هنری 

جونز در آستین تگزاس در سال ۱۹۹۳ چشم به جهان گشود. او دو برادر کوچکتر از خودش دارد. اولین نقش جونز در سن ۵ سالگی در سال ۱۹۹۹ در فیلمی به نام Simpatico بود. از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ او نقش‌های مکملی را در فیلم‌هایی چون See Spot Run, The Rookie, Bringing Down the House, George of the Jungle 2 و The Christmas Blessing بر عهده داشته است.

Two and a Half Men

در سال ۲۰۰۳ جونز در سریال کمدی Two and a Half Men در نقش جیک هارپر ظاهر شد. عنوان این سریال (دو مرد و نصفی) هم دقیقاً به همین شخصیت اشاره دارد؛ یک پسر ۱۰ ساله که با پدر و عمویش زندگی می‌کند. پدر جیک (که نقشش را «جان کرایر» بر عهده دارد) از همسرش جدا شده و عمویش («چارلی شین») هم یک لذت پرست است. زمانی که این سریال در آمریکا پخش می‌شد تقریباً معروف‌ترین نمایش کمدی در کل آمریکا به حساب می‌آمد و میانگین تعداد بیننده‌های آن ۱۵ میلیون نفر بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناتالی پورتمن

در سال ۲۰۱۰ جونز تبدیل به پردرآمدترین ستاره‌ی کم سن و سال در تلویزیون شد. او در سن ۱۷ سالگی قرار داد جدیدی با سازندگان Two and a Half Men بست و برای بازی در دو فصل بعدی سریال ۷٫۸ میلیون دلار دریافت کرد. این یعنی جونز تقریباً برای هر یک از ۲۶ قسمتی که در آن‌ها ظاهر شده بود ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرده است.

در طول فصل نهم این سریال که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ پخش می‌شد، شخصیت جیک یک خط داستانی جدی‌تر دریافت کرد. او به عنوان یک مصرف کننده‌ی ماریجوانا به تصویر کشیده شده بود و هم با زنان همسن خودش رابطه‌ی جنسی داشت و هم با زنان مسن. جونز که طی فصل نهم سریال ۱۸ سال داشت اعلام کرده بود که با خطوط داستانی جدید جیک راحت نیست و همچنین گفته بود که این نقش بیش از حد بی ادبانه است چرا که جیک هنوز به سن قانونی نرسیده است اما کارهای افراد بالغ را انجام می‌دهد.

اکتبر ۲۰۱۲

در ماه اکتبر ۲۰۱۲ جونز اعلا کرد که مسیری به سوی مذهبی جدید پیدا کرده است. او این خبر را در مصاحبه‌ای با برنامه‌ی رادیویی Voice of Prophecy اعلام کرده بود. این برنامه‌ی رادیویی به وسیله‌ی کلیسای Seventh-day Adventist اسپانسر می‌شد. در ماه نوامبر ۲۰۱۲ جونز اعلام کرد که غسل تعمید داده شده است و دیگر دوست ندارد در سریال Two and a Half Men بازی کند. او این سریال را کثیف خطاب کرد و گفت که Two and a Half Men با دیدگاه‌های مذهبی او در تضاد است. او همچنین از مردم خواست که از تماشای این سریال دست بردارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاهرخ فروتنیان

چندی بعد یک ویدیو از جونز در کانال یوتیوب ForeRunner Chronicles پست شد و این اتفاق نظر بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد. ForeRunner Chronicles یک وزارتخانه‌ی مستقل بود که مدیریت آن را «کریستوفر هادسون» بر عهده داشت. جونز روز آینده بیانیه‌ای را منتشر کرد و درباره‌ی موقعیت خود در این وزارتخانه توضیح داد.

چندی بعد کلیسای Seventh-day Adventist در آمریکای شمالی، بیانیه‌ای را منتشر کرد و اعلام کرد که این کلیسا با Forerunner Chronicles هیچ ارتباطی ندارد و هادسون هم از سوی این کلیسا کشیش نشده است.

امبر تمبلین

بعد از این اتفاقات تهیه کنندگان سریال اعلام کردند که قرار نبود تا سال ۲۰۱۳ جونز بر روی صحنه برگردد و شخصیت جیک نیز در چند قسمت پایانی فصل دهم حضور ندارد. در ماه آوریل ۲۰۱۳ شبکه‌ی سی بی اس اعلام کرد که او در فصل یازدهم این سریال حضور خواهد داشت اما هنگامی که سریال پخش شد شخصیت جیک کلاً از داستان حذف شده بود. تهیه کنندگان «امبر تمبلین» را جایگزین این شخصیت کرده بودند. در ماه مارس ۲۰۱۴ جونز به طور رسمی اعلام کرد که دیگر در سریال Two and a Half Men حضور نخواهد داشت و همچنین گفت که احساس می‌کرده که به خاطر پول ریا می‌کرده.

هرچند با وجود این گفته‌ها او در قسمت پایانی سریال در فصل دوازدهم حضور کوتاهی داشت.

این قسمت Of Course He’s Dead (البته که او مرده است) نام داشت و در ماه فوریه پخش شد.

زندگی شخصی بیوگرافی انگس تی جونز

جونز بعد از جدایی از سریال Two and a Half Men به دانشگاه کولورادو بولدر رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد نوری

فیلم ها

موعد مقرر (۲۰۱۰)
بخش فوریت‌های پزشکی (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۱)
دو مرد و نصفی (۲۰۰۳–۲۰۱۵)
سی‌اس‌آی (۲۰۰۸)
هوراس و پیت (۲۰۱۶)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی انگس تی جونز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه