بیوگرافی تام برینگر

4 سال پیش
بیوگرافی تام برینگر
Rate this post

بیوگرافی تام برینگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینتساگرامی

برنده ی جایزه امی اوارد تام برینگر در ۳۱ می ، ۱۹۴۹ در شیکاگو ، ایلینویز بدنیا آمد. پدرش در نقش تایپیست و فروشنده ی دوره گرد کار میکرد. برینگر در دانشگاه میسوری در رشته ی خبرنگاری درس میخواند ، اما بعد از مدتی رشته اش را برای افزایش تجربه در بازیگری عوض کرد و به کالج ” Edward Albee’s classic” برای یادگیری بازیگری رفت و در ” Who’s Afraid of Virginia Woolf?”.

زندگینامه تام برینگر 

بیوگرافی تام برینگر

فعالیت هنری

زمانی که او تصمیم گرفت به حرفه ی بازیگری بصورت کامل روی آورد ، او دریافت که کسی از ” Tom Moore” در بین حاضرین وجود دارد و بعد از تصمیم گرفت که نامش را به ” Berenger” تغییر دهد و این نام را بصورت حرفه ای بعد از دوستی مدرسه انتخاب کند. در دهه ی ۷۰ او بعد از اتمام کالج به شهر نیویورک رفت ، به حرفه ی بازیگری پرداخت و در کنار ” Uta Hagen” و ” Herbert Berghof” افسانه ای حضور یافت و در کنار آنها در استودیوی هاربرت بود. در زمانی که تام در حال کار کردن بصورت حرفه برای بازی فوق العاده بود به کار در هتل نیز میپرداخت .

حرفه ی بازیگری

بعد از بازی اوپرا سوپ ، مانند ” One Life to Live”، تام در اولین فیلم خود به بازی پرداخت که یک بازی موفق بود در نقش قاتل جداب در فیلم ” Looking for Mr. Goodbar” (1977). بخاطر این بازی او شهرت یافت و برای بازی های دیگری نیز مانند بازی در نقش ” Tom Selleck” در ” The Big Chill” (1983) و بازی در ” Platoon” (1986) ، با بازی در این فیلم تام توانست جایزه ی آکادمی اوارد را بدست آورد. او هم چنین در فیلم های مشهوری مانند ” Major League (1989)” و در ” Fourth of July ” (1989) در کنار تام کروز به بازی پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شیدا قره چه‌داغی

در کنار بازی در فیلم ها او به کار در تلویزیون نیز پرداخت. او به ایفای نقش هایی مانند بازی در برنامه های مشهور تلویزیونی مانند : Third Watch, Law & Order و Ally McBeal پرداخت. او در نقش دان ، در سریال ” Cheers” به بازی پرداخته است.هم چنین در سال ۲۰۱۲ بخاطر بازی در مینی سریال ” Hatfields & McCoys” در کنار کوین کوستنر به بازی پرداخته است.

زندگی شخصی

تام شش فرزند دارد (Allison, born in 1977; Patrick, b. 1978; Chelsea, b. 1987; Chloe, b. 1988; Shiloh, b. 1995; and Scout, b. 1998) او هم چنین سه بار ازدواج کرده است. به علاوه ی انگلیسی او در اسپانیایی و ایتالیایی نیز مهارت دارد.

نام کامل
Thomas Michael Moore
تاریخ تولد
May 31, 1949
سن
۷۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Oscar
Another 6 wins & 7 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تام برینگر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه