بیوگرافی مایکا مونرو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مایکا مونرو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میاکا مونرو در اول به دنبال شغلی بود آزاد و حرفه ای مثل کارتینگ . با ادامه راه پدرش ، مونرو در ۱۳ سالگی ورزش را شروع کرد. او به سواحل شمال در جمهوری دومینیکن در کاباراته که در آنجا آخرین سال دبیرستان که تمام وقت در آن به صورت آنلاین درس میخواند رفت . پس از آن ، مسیر ورزشی او رونق گرفت و میاکا مقام دومی مسابقات جهانی ردبول را بدست آورد.

زندگینامه مایکا مونرو

بیوگرافی مایکا مونرو

فعالیت هنری 

مایکا مونرو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۱ در ۱۹ سالگی در فیلم At Any Price به کارگردانی Ramin Bahrani بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم روز استقلال: بازخیز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مایکا مونرو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Dennis Quaid، زک افرون، کیم دیکنز و Aaron B. Oduber را تجربه کرد.

مایکا مونرو در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۴ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مایکا مونرو در این سال، بازیگری در فیلم روز استقلال: بازخیز به کارگردانی رولند امریش، فیلم The Tribes of Palos Verdes به کارگردانی Brendan Malloy و Emmett Malloy و فیلم The Scent of Rain & Lightning به کارگردانی Blake Robbins محسوب می‌شود.

فیلم روز استقلال

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مایکا مونرو بازی در فیلم روز استقلال: بازخیز بوده است. مایکا مونرو سال ۱۳۹۵ در ۲۳ سالگی در فیلم روز استقلال: بازخیز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رولند امریش همکاری داشته است. مایکا مونرو توانست با بازی در فیلم روز استقلال: بازخیز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لیام همسورث، جف گلدبلوم، بیل پولمن و جسی آشر بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خیام وقار کاشانی

مایکا مونرو علاوه‌بر فیلم روز استقلال: بازخیز، سال ۱۳۹۲ در ۲۰ سالگی در فیلم Labor Day نیز بازی کرده است. مایکا مونرو این‌بار با Jason Reitman یعنی کارگردان فیلم Labor Day و هنرمندانی چون کیت وینسلت، جاش برولین، Gattlin Griffith و توبی مگوایر همکاری داشت.

در این سال‌ها مایکا مونرو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران ویلیام فیکنر با ۲ مرتبه و Ethan Embry با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با مایکا مونرو داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکا مونرو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه