بیوگرافی جیک جانسون

4 سال پیش
بیوگرافی جیک جانسون
Rate this post

بیوگرافی جیک جانسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جیک جانسون در ایلینویز ، حومه شمالی شیکاگو بدنیا آمد. او پسر اوی جانسون است ، هنرمندی که پنجره های شیشه ای را رنگ آمیزی میکرد و کن وینبرگر ، صاحب فروشگاه ماشین. نامش را از روی دایی اش مارک جانسون برداشته اند ، دایی اش در سن ۲۶ سالگی در اثر سانحه ی رانندگی با موتور (۱۹۷۷) از دنیا رفت ، دقیقن یک سال قبل از بدنیا آمد جیک. خانواده ی جیک از یک خانواده ی یهودی میباشد ، در حالی که اصلیت مادرش انگلیسی ، ایرلندی و لهستانی است. وقتی او دو سال داشت والدینش از یکدیگر طلاق گرفتند و او و برادر و خواهرهایش در کنار مادرش بزرگ شدند. جانسون تا سن ۲۰ سالگی پدرش را ندید ، وقتی او ۲۰ سال داشت پدرش ظاهر شد و دوباره با یکدیگر گرم شدند.

زندگینامه جیک جانسون 

بیوگرافی جیک جانسون

فعالیت هنری

او یکی از طرفداران گروه تریک”Second City” میباشد ، برنامه ای که استعداد بازیگرانی مانند “John Belushi” ، “Tina Fey” و “Chris Farley” را به تصویر کشیده است. او از دبیرستان نیوترایر در ونتیکا دیپلم گرفته و آموزش بعد از متوسطه را در دانشگاه لووا گذرانده است. در زمان بودنش در لووا سیتی ، جیک به نویسندگی ، که باعث ورودش به عرصه ی نویسندگی دارم و کارش در قسمت نویسندگی مدرسه ی تیسک در هنر را ، با ادامه “John Golden Playwriting Prize ” و “Sloan Fellowship” برای نویسندگی فیلم نامه در سال ۲۰۰۲ ادامه داد. جیک در گروه ” The New York off-Broadway” ، تئاتر ” The Ensemble Studio” با تولید بازی عمو زاده هایش بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آندره آرزومانیان

در زمان زندگی اش در نیویورک او در گروه کمدین طرح اهالی غرب میانه ، مدلبندی مواد و نمونه هایش در کمدی “Mr. S
how with Bob and David” در شبکه HBO مشغول بود. بعد از نقل مکان به لس آنجلس ، جیک به شغل گارسونی و دستیار تهیه ، هم چنین بازی در چند نقش کوچک تلویزیونی مشغول شد. در سال ۲۰۰۷ ، او با بازی در مینی برنامه ی “Derek and Simon: The Show
” در شبکه ی TBS با تهیه کنندگی باب اودینکیرک توانست نقشهای بیشتری را بدست آورد.

سال ۲۰۰۹

در سال ۲۰۰۹ ، جیک در شبه مستند “Paper Heart” به بازی پرداخت. در سال ۲۰۱۰ ، جانسون در نقش کوچک در کمدی “Get Him to the Greek” حضور یافت. او در نقش برادر اما تارمن در فیلم “Ceremony” نیز به بازی پرداخت و بعد در فیلم ” No Strings Attached” به بازی پرداخت. در سال ۲۰۱۱ ، جیک نقش مسیح را در “A Very Harold & Kumar 3D Christmas” بازی کرد.

سل بعد نیز او در فیلم “۲۱ Jump Street” بازی کرد. جانسون در “Safety Not Guaranteed” نیز به بازی پرداخت.
تا سال ۲۰۱۱ ، جانسون در نقش نیک میلر در کنار زوئی دیسچنل در “New Girl.” بازی میکرد. سال ۲۰۱۳ ، او در فیلم ” Rouse Yourself” به بازی پرداخت. او هم چنین در سریال “Dodge Dart” با کریگ رابینسون نیز بازی میکرد. سال ۲۰۱۵ ، جیک در فیلم “Jurassic World” به بازی پرداخت. جیک با ارین پاین ازدواج کرده و از او دو دختر نیز دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهار کاتوزی

تاریخ تولد
May 28, 1978
سن
۴۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win & 7 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیک جانسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه