بیوگرافی ساندرا لاکی

4 سال پیش
بیوگرافی ساندرا لاکی
Rate this post

بیوگرافی ساندرا لاکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ساندرا لاکی در تنسی بدنیا آمد ، او دختر ریموند اسمیت و باین لاکی است. والدینش قبل از بدنیا آمدنش از یکدیگر طلاق گرفتند و مادرش با صاحب شرکت آلفرد تیلور لاکی ازدواج کرد. از زمان ازدواجش ، لاکی برداری ناتنی به نام دان دارد که در سال ۱۹۴۶ بدنیا آمده است.

زندگینامه ساندرا لاکی

بیوگرافی ساندرا لاکی

فعالیت هنری 

در سال ۱۹۶۷ لاکی توانست در مقابل آلن ارکین در “The Heart Is a Lonely Hunter” حضور یابد. این فیلم در سال ۱۹۶۸ اکران شد و لاکی عملکردش در حدی بود که نامزدی آکادمی اوارد را برایش به ارمغان آورد ، به علاوه ۴ نامزدی دیگر را نیز در کارنامه اش دارد.
نقش بعدی که لاکی در آن بازی کرد نقش ملیسی در “Cover Me Babe” بود . در سال ۱۹۷۱ نیز او در کنار بروس دیویدسون در “Willard,” حضور یافت. این فیلم فروش نسبتن خوبی داشت. در شروع دهه ۷۰ ، در نقش مهمان در سریال های زیادی بازی کرد ، The F.B.I., Cannon, Barnaby Jones و Kung Fu از این جمله میباشند.

سال ۱۹۷۲

در سال ۱۹۷۲ ، نیز در نقش یک بی گناه ، قربانی در Night Gallery بازی کرد. در همین سال او در A Reflection of Fear (1972) و بعد نیز در “The Second Coming of Suzanne (1974),” حضور یافت.
در سال ۱۹۷۶ ، لاکی در نقش مکمل در “The Outlaw Josey Wales” حضور یافت. بعد از این نیز در “The Gauntlet (1977)” فیلمی اکشن در کنار کلینت ایستوود بازی کرده است. در سال ۱۹۷۸ ، او به بازی در “Every Which Way But Loose” یکی از بهترین فیلم های این زمان پرداخته است. با این موفقیت در سال ۱۹۸۰ نیز در “Any Which Way You Can” حضور یافت که در واقع قسمت دوم فیلم قبلی بود.این فیلم نیز به نوبه خود از موفقیت خوبی برخوردار شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دیلیپ کومار

لاکی در فیلم “Bronco Billy (1980)” و “Sudden Impact (1983)” نیز بازی کرده است این فیلم فروش بالایی داشته است. بعد از آنها نیز در فیلم مشهور “Dirty Harry” حضور یافت.
او در این سالها در فیلم های دیگری نیز مانند Ratboy ، Impulse (1990) ، Death in Small Doses (1995) ، Do Me A Favor (1997) بازی کرده است.
بعد از چند سال دوری از بازی اعلام شد که یکی از تهیه کننده های ” Knock Knock ” او میباشد.

نام کامل
Sondra Louise Smith
تاریخ تولد
May 28, 1944
سن
۷۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Oscar
Another 7 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ساندرا لاکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه