بیوگرافی سیندی سمپسون

4 سال پیش
بیوگرافی سیندی سمپسون
3.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی سیندی سمپسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سیندی ماری سامسون ( ۲۷ می ، ۱۹۷۸) بازیگر کانادیی که در فوریه ۲۰۱۲ به جنوب جزیره ی آتلانتیک سفر کرد ، یکی از بهترین جزایر و بالاترین ها برای فیلم برداری که فیلم ” docu-fiction” در آن ساخته شده است.

زندگینامه سیندی سمپسون 

بیوگرافی سیندی سمپسون

فعالیت هنری

یکی از بهترین پروژه های فیلم که ماری در آن بوده است در نقش زوئی راونا در “Live Once, Die Twice” میباشد. برای فیلم “The Shrine” ماری مجبور بود که لیستی کامل از فیلم های ترسناک را ببیند ، البته این برای آماده شدن در ایفای نقشش خود بود. او در فیلم جنایی “The Factory” به بازی پرداخت.
تلویزیون
از جمله دیگر کارهای ماری میتوان Reaper, Supernatural, The Last Kiss, Being Human, Footsteps, Proof of Lies, Pretty Dead Flowers و Swamp Devil بوده است. ماری در نقش ساندار مکلارن در “Rumours” به خوبی ایفای نقش ” Strong Brushing Arm” در برنامه ” Listerine mouthwash” بازی کرده است.

سامسون در سه فصل از ” Supernatural” نقش لیزا برادون (بصورت مهمان) بازی کرده است ، او در قسمت ” The Kids Are Alright” حضور یافته است. او هم چنین در قسمت دیگری نیز به نام ” Dream a Little Dream of Me” به بازی پرداخته است.
ماری در فصل ۵ نیز باردیگر نقش خود را بدست آورد. دلیلش این بود که این سریال در اواخر فصل ۵ برای فصل بعد نیز تمدید شد. ماری هم چنین در “۹۹ Problems” و ” Swan Song” نیز بازی کرد. ماری در قسمت ۱۱ نیز از همان فصل بار دیگر حضور یافت. او در ” Mannequin 3: The Reckoning” در کنار جنسن آکلس ، جرارد پادالکا و نیکولاس الا بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روپرت گرینت

اخرین باری که او به بازی پرداخت قسمت ۳ “Rookie Blue” بود در سال ۲۰۱۵ .
در سال ۲۰۱۶ او در سریال “Private Eyes” به بازی پرداخت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سیندی سمپسون
3.2/5 - (5 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • فرهاد
    3 سال پیش

    خوشگله