بیوگرافی جوزف فینس

4 سال پیش
بیوگرافی جوزف فینس
Rate this post

بیوگرافی جوزف فینس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جوزف آلبریک ( متولد ۲۷ می ، ۱۹۷۰) در انگلیس متولد شد ، او پسر مارک فینیز کشاورز و جنیفر لاش عکاس میباشد. او اصلیت انگلیسی ، ایرلندی و اسکاتلندی دارد. اسم مستعار او از یک دهکده ی فرانسوی نشات گرفته است. در واقع بخاطر پدربزرگش میباشد. جوزف هشتمین عموزاده ی پرنسس ولز میباشد. اعضای خانواده ی او افراد سرشناسی میباشند. برادرش بازیگر و عموزاده هایش نیز به کارهای مختلف مشغول هستند و چهره های سرشناسی میباشند. یکی از اقوامش در نقش تام رایدلی در “Harry Potter and the Half-Blood Prince” بازی کرده است.

زندگینامه جوزف فینس 

بیوگرافی جوزف فینس

فعالیت هنری

اولین حضور حرفه ای جوزف در صحنه ی تئاتر در “The Woman in Black” بوده است که با حضور دیگرش در “A Month in the Country” در مقابل هلن میرن ادامه یافته است. بعدن او توانست یکی از اعضای “Royal Shakespeare Company” نیز بشود و در دو فصل در آنجا به بازی بپردازد.
او اولین حضورش در تلویزیون را با بازی در نقش ویلی در ” Vacillations of Poppy Carew” شروع کرده است. اولین فیلم اختصاصی او نیز در سال ۱۹۹۶ ، “Stealing Beauty” بوده که در این فیلم لیو تایلر نیز بازی کرده است. در سال ۱۹۹۸ ، جوزف در دو فیلم نامزد جایزه به بازی پرداخت. “Elizabeth” اولی و دومی نیز “Shakespeare in Love” میباشد. در فیلم اول او در مقابل کیت بلنچت در نقش رابرت دادلی به بازی پرداخته است و در فیلم بعدی نیز در نقش ویلیام شکسپیر در حضور یافته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد فلاحتگر

بخاطر این بازی ها او در ابتدا نامزدی دریافت جایزه BATFA بهترین بازیگر نقش اصلی و بعد نیز ” Screen Actors Guild Award for Outstanding Performance” را بدست آورد. او و پالترو در “Running with Scissors (2006)” نیز باردیگر به بازی پرداخته اند.

Enemy at the Gates

در سال ۲۰۰۱ ، او در فیلم “Enemy at the Gates” نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۰۲ ، در فیلم مستقل “Killing Me Softly” بازی کرده است.

سال ۲۰۰۳ ، او در انیمیشن “Sinbad: Legend of the Seven Seas” در کنار برد پیت صداگذاری کرده است. همان سال ، او در نقش مارتین در “The Merchant of Venice” بازی کرده است. در سال ۲۰۰۶ ، جوزف در فیلم “The Darwin Awards” و “Goodbye Bafana” نیز بازی کرد .

تلویزیون

جوزف در سریال علمی شرکت ABC نیز حضور داشته، این سریال به نام “FlashForward,” بوده است ، کهدر سال ۲۰۰۹ ساخته شد و در سال ۲۰۱۰ نیز به پخش رسید. او هم چنین در نقش مرلین جادوگر در “Camelot” حضور داشته است.
به علاوه جوزف در فصل دوم از سریال “American Horror Story” ، در اکتبر ۲۰۱۲ نیز حضور داشته است و در نقش تیموتی هووارد بوده است.

نام کامل
Joseph Alberic Twisleton-Wykeham-Fiennes
تاریخ تولد
May 27, 1970
سن
۴۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 BAFTA Film Award
Another 7 wins & 6 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جوزف فینس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه