بیوگرافی آسترید برگس فرسبی

4 سال پیش
بیوگرافی آسترید برگس فرسبی
Rate this post

بیوگرافی آسترید برگس فرسبی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آسترید در بارسلونا ، اسپانیا بدنیا آمد. پدرش اسپانیایی و مادرش آمریکایی است. اولین بازیش در تلویزیون فرانسه در سال ۲۰۰۷ بود. در سال ۲۰۰۸ ، یکی از نقش های خوب خود با بازی در فیلم فرانسوی ” The Sea Wall” ایفا کرد و بعد از آن بیشتر در فیلم های فرانسوی به ایفای نقش میپردازد. در سال ۲۰۱۱ ، آسترید اولین نقش انگلیسی خود را با بازی نقش سرینا پری دریایی زیبایی درفیلم ” Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides” ایفا کرد. او شخصا توسط کارگردان راب مارشال و تهیه کننده جری براکهیمر انتخاب شده است.

زندگینامه آسترید برگس فرسبی 

بیوگرافی آسترید برگس فرسبی

فعالیت هنری

وقتی ۵ ساله بود خانواده‌اش به پاریس نقل مکان کردند اما وقتی مادرش از پدرش طلاق گرفت به همراه مادرش به جنوب غرب فرانسه رفت. ابتدا در حوالی مته (شرانت-ماریتیم) و پس از آن به سن سوپلیس دو رویان و نهایتاً در بندر رویان ماندگار شدند. آنجا بود که آسترید جوان به کالج هانری-دونان رفت (در سرش رویای بازی در تئاتر آنتیگون را می‌پروراند) ۱۷ ساله بود که پاریس بازگشت تا در رشته علوم ادامه تحصیل دهد. در همان زمان بود که پدرش را از دست داد این واقعه به او فهماند که کمدی تنها چیزی است که باید دنبال کند و در مرکز سیمون ثبت نام کرد.

آسترید اولین قدم‌هایش در سینما را با حضور در چند برنامه‌هنری که از طریق یک آژانس سینمایی وارد آن شده بود برداشت. بعد از آن موفق شد چند نقش کوچک در چند سریال و فیلم بازی کند. او نقش ایزابل استوای جوان (دانیل داریو نقض ایزابل پیر را بازی می‌کرد) در تله‌فیلم «او و من» اثر براترد استورا بازی کرد در همان سال نقش اصلی فیلم «سدی برابر اقیانوس آرام» اثر ریثی پان را بازی کرد و برای آن نقش نامزد در یافت جایزه بهترین بازیگر جوان در سال ۲۰۱۰ شد . او پیشتر در سال ۲۰۰۸ برای بازی در کنار ژولین الوگت و برنو ولکویچ در تئاتر «اکوس» اثر دیده لون در تئاتر مرینی خوش درخشیده بود. در سال ۲۰۰۹ در پروژه‌های بیشتری مشغول شد و موفق شد جایزه سوزان بیانشتی را که هر سال به جوان با استعداد در هنرهای دراماتیک اهدا می‌شود را دریافت کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مرتضی پاشایی

تاریخ تولد
May 26, 1986
سن
۳۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 1 nomination

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آسترید برگس فرسبی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه