بیوگرافی جمی کندی

4 سال پیش
بیوگرافی جمی کندی
Rate this post

بیوگرافی جمی کندی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جمی کندی اولین بار در لاس وگاس کارش را شروع کرد ، به یکی از حرفه های هالیوود بدل شد. در اولین شب کارش در لس آنجلس، او در فیلم های زیادی در نقش اضافی بود.

زندگینامه جمی کندی

بیوگرافی جمی کندی

فعالیت هنری

حتی یکبار از او سوال شده است که اگر در این همه فیلم بوده است پس چرا هنوز گارسون است؟
و در جواب نیز گفت که باید کار روزانه اش را داشته باشد. بعد از مدت زیادی دست و پا زدن توانست شغلی بدست آورد و در ۸۰ آگهی تلویزیون بازی کند. بعد از مدتی در تلمارکت مشغول به کار شد و توانست مهارت فروش را یاد بگیرد. بعد از مدتی نیز گفت اگر من بتوانم هر چیزی بفروشم چرا پس خودم را نفروشم و خودم رئیس خودم نباشم ، پس مدیر برنامه های خودش شد.

او کارهای زیادی کرد تا نظر مدیران واقعی را به خودش جلب کند ، آنها نیز با او تماس گرفتند و عملکردش را نظاره گر شدند. او در اواخر دهه ۹۰ در نقش ردنی میکز در سری فیلم جیغ بازی کرد. در نقش اصلی تیم در ” Son of the Mask” بود. در اینجا بود که توانست نامزدی چند جایزه را بدست آورد.

بازی ویدئویی

کندی در بازی “ESPN NFL 2K5” نیز صداگذاری کرده است. در سال ۲۰۰۷ در “E3” به عنوان فعال بود ، گرچه بخاطر بی توجهی اش به صنعت نبود که مورد انتقاد قرار گرفت بلکه عملکردش در حال مستی بود.
او یکی از کسانی است که در زمره ی کارتون خوابهای هالیوود است ، یک ماشین دارد و کلیه اش نیز مشکل دارد. یکی دیگر از دلایل شناخته بودن کندی کارش در استندآپ کمدی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تام هاردی

او برنامه ای تفریحی به نام “Unwashed: The Stand-Up Special” را رد سال ۲۰۰۶ پخش کرده است.در سال ۲۰۰۸ ، کندی برنامه مستند Heckler را پخش کرد. او در نقش قاتل سریالی در Criminal Minds بوده است. Ghost Whisperer از دیگر برنامه هایی است که کندی در آن بازی کرده است. در سال ۲۰۱۵ ، کندی د ر “Tremors 5” بوده است

نام کامل
James Harvey Kennedy
تاریخ تولد
May 25, 1970
سن
۴۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۶ wins & 8 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جمی کندی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه