بیوگرافی ری استیونسون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ری استیونسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ری استیونسون در فیلم های زیادی حضور یافته است و بیشتر به نقش های مکمل پرداخته است. اولین بار او در “The Theory of Flight (1998)” در کنار Kenneth Branagh و Helena Bonham Carter نیز بوده است.

زندگینامه ری استیونسون

بیوگرافی ری استیونسون

فعالیت هنری

در این برنامه او قسمتی از گیگولو را بازی میکند که برای از بین بردن ویرجینیتی در فیلم استخدام شده بود. در سال ۲۰۰۲ ، ری در فیلم کوتاه ” No Man’s Land” حضور داشت. در ۱۲ دقیقه از این فیلم به جنگ جهانی اول پرداخته شده بود ، استیونسون نیز در این به اجبار باید به گروهی از سرابازان کمک میکرد ، البته خود او نیز پرایوت بود. هردوی آنها باید به مکان امنی میرسیدند در حالی که در تله و انواع پدافندها گرفتار بودند. در سال ۲۰۰۴ ، استیونسون در کنار کلایو اوون و کیر ناگتلی در فیلم “King Arthur.” حضور یافت. وی در نقش “Dagonet” کسی که جانش را فدا میکند بازی کرده است.

اولین بازی در نقش اصلی استیو نیز بازی در فیلمی ترسناک بود به نام “Outpost (2008)” در نقش کسی که در حال مبارزه با زامبی های نازی بود ، در مکانی در شرق یا غربی اروپا. در همان سال ، در فیلم دیگری نیز به نام “Punisher: War Zone,” در نقش فرانک کستل حضور داشت. در نقش سرباز تکاوری بود که خانواده ی خود را از دست داده است.
در سال ۲۰۱۰ ، استیو در نقش آتاگونست در فیلم کمدی “The Other Guys” ، در کنار مارک والبرگ و ویل فرل بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خسرو شکیبایی
Kill the Irishman

در سال ۲۰۱۱ ، استیونسون در فیلم “Kill the Irishman” ، بازی کرده بود که براساس داستان کتابی به همین نام است. مرد ایرلندی که یک گنگستر است و گنگستر های دیگر را از سر راهاش برداشته است. این گنگسترها اهل ایتالیا میباشند. فیلم بعدی او Thor بود ، وی در نقش وولستیج حضور یافت.

در همان سال او در ” of The Three Musketeers” بازی کرد. بعد نیز در سال ۲۰۱۱ ، در فیلم “G.I. Joe: Retaliation” حضور داشت. بعد از این فیلم در فیلم “Big Game” بازی کرده است.
در سال ۲۰۱۴ ، وی به بازی در فیلم “Divergent” پرداخته که براساس سری کتابی به همین نام میباشد.

نام کامل
George Raymond Stevenson
تاریخ تولد
May 25, 1964
سن
۵۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ nomination

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ری استیونسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه