بیوگرافی کارولین هرفورس

4 سال پیش
بیوگرافی کارولین هرفورس
Rate this post

بیوگرافی کارولین هرفورس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کارولین هرفورس متولد سال ۱۹۸۴ میباشد ، او بازیگر انگلیسی میباشد که در غرب برلین و غرب آلمان بدنیا آمده است ، او دختر مادری فیزیولوژِست و هم چنین پدری پرستار میباشد. وقتی دو ساله بود خانواده اش از یکدیگر جدا شدند. به همین دلیل در برلین درکنار برادر و ۵ برادر و خواهر ناتنی دیگر بزرگ شده است.

زندگینامه کارولین هرفورس

بیوگرافی کارولین هرفورس

فعالیت هنری

بعد از این کارل به مدرسه ی والدورف میرفت در برلین و توانسته مدرک خود را نیز از “Ernst Busch Academy of Dramatic Arts” بگیرد. کارل اولین بار در سن ۱۰ سالگی به بازی در سریالی تلویزیونی پرداخت و بعد نیز در قسمتی از یک فیلم در سال ۲۰۰۰ پرداخته است. در این زمان ۱۵ سال داشت. او در نوجوانی در فیلم های آلمانی زیادی بازی کرده است : Mädchen, Mädchen (2001) and Big Girls Don’t Cry (2002) از این جمله میباشند. هم چنین نقش اصلی را در برنامه ها و فیلم های مستقل زیادی حضور داشته است. وی در نقش لیلی ریچتر در ” film Im Winter ein Jahr” به کارگردانی “Caroline Links ” حضور داشته است. این برنامه جایزه ی بهترین بازیگر زن جوان را در سال ۲۰۰۹ بدست آورد.

کارول هم چنین در سال ۲۰۰۶ در فیلم “Perfume: The Story of a Murderer” نیز که بین المللی بود بازی کرد. در این برنامه پرفروش که براساس رمان فروش بالای “Das Parfum” بود. در نقش دختر پلام اولین قربانی ” of Jean-Baptiste Grenouille” بازی کرد. درسال ۲۰۰۸ نیز در کنار کیت وینسلت و رالف فینس در فیلم “The Reader” نامزد آکادمی اوارد حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شان پن

تاریخ تولد
May 22, 1984
سن
۳۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 4 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارولین هرفورس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه