بیوگرافی جک گلیسن

4 سال پیش
بیوگرافی جک گلیسن
Rate this post

بیوگرافی جک گلیسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جک گلیسن در ۲۰ می سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر کورک در کشور ایرلند به دنیا آمد. او بازیگری را از هفت سالگی و درIndependent Theatre Workshop آغاز کرد. اولین نقش هایی که جک در ان ها به ایفای نقش پرداخت چند نقش کوچک در فیلم هایی نظیر Batman Begins در سال ۲۰۰۵، Shrooms در سال ۲۰۰۷ و A Shine of Rainbows در سال ۲۰۰۹ بودند. او در سال ۲۰۱۰ در فیلم All Good Children ساخته ی الیشیا دافی در نقش اصلی بازی کرد.

زندگینامه جک گلیسن

بیوگرافی جک گلیسن

فعالیت هنری 

منتقدان از مجله های مختلف ایفای نقش جک را تحسین کرده و از و به عنوان کشف بزرگ سینما نام بردند .جک در مجموعه‌ی تلویزیونی Game of Thrones محصول شبکه ی HBO در نقش جافری براتیون به هنرنمایی پرداخت. او در ۱۹ جولای سال ۲۰۰۹ برای ایفا در این نقش اعلام شد. جک جزو بازیگرانی بود که از ابتدا در این مجموعه حضور داشت و در فصل های دوم، سوم و چهارم این مجموعه جزو بازیگران اصلی باقی ماند.

او یکبار در مصاحبه ای اعلام کرده بود که بازی جاکویین فونیکس در نقش کومودوس در فیلم Gladiator بر بازی او در نقش جافری تاثیر زیادی داشته است .جک در سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ در کالج خصوصی گونزاگا در شهر دوبلین تحصیل می کرد. او سپس به کالج ترینیتی در شهر دوبلین رفت و عضو انجمن بازیگران انجا شد و در سال ۲۰۱۲ برنده ی بورس تحصیلی در همان دانشگاه شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کامران صباحی (کمرون کارتیو)

جک در مصاحبه ای اعلام کرد که می خواهد بعد از تمام شدن نقشش در سریال Game of Thrones به جای ادامه دادن شغل بازیگری به صورت حرفه ای به صورت اکادمیک مشغول به کار شود. او همچنین موسس و کارگردان هنری شرکت Collapsing Horse Theatre می باشد که در شهر دوبلین واقع شده است.

نام کامل
Jack Gleeson
تاریخ تولد
May 20, 1992
سن
۲۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 8 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جک گلیسن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه