بیوگرافی دیگو آباتانتانو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دیگو آباتانتانو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دیگو آباتانتانو متولد میلان است ، برای مدتی در کار جز در میلان بود و بعد نیز در کلوب کابارت ، دربی و هم چنین کلوپی که عمویش داشت مشغول به کار بود.

زندگینامه دیگو آباتانتانو 

بیوگرافی دیگو آباتانتانو

فعالیت هنری

کارش را در روشنایی زیادی در دربی اولین بار آغاز کرد ، بعد نیز در نقش تهیه کننده ی هنری و بعد از آن در نقش یک بازیگر به کار پرداخت. سپس به گروه موسیقی “Gatti di VicoloMiracoli” پیوست و بعد نیز در نقش های تلویزیونی کوچک زیادی حضور داشت ، وقتی توسط یک برنامه ساز تلویزوینی مشهور استعدادش کشف شده بود به دربی بازگشت ، این تهیه کننده و با استعداد رنزو اربور بود که او را بازیگر فیلم “Il Pap’occhio” در سال ۱۹۸۰ کرد. اولین بار نیز کار دیگو با حضور در حرفه ی مشهورش و بازی در نقشی تکرار ی که باعث مهاجرتش از جنوب ایتالیا بود شروع شد. یکی از دلایل پیشرفتش صحبت کردن به زبان محلی و گویش های آنجا بود.

بیشترین موفقیت را نیز بعد از کار در سا ل۱۹۸۲ در “Eccezzziunale… veramente,” بدست آورد که توانست نویسندگی آن را نیز خودش انجام دهد. سه نقش مختلف را در سه تیم فوتبالی برعهده داشت : A.C. Milan, Internazionale, و Juventus. این سه نقش را بار دیگر در سا ل ۳۰۰۶ نیز در Eccezzziunale…veramente – Capitolo secondo… me, به اجرا در آورد. این نقش ها به بازیکنانی چون Paolo Maldini, Massimo Ambrosini, Alessandro Costacurta, Dida, Andriy Shevchenko, و Gennaro Gattuso بر میگردد. میلان در واقع به گروهی تئاتری از “۲۰۰۵-۰۶ UEFA Champions Leagu” شرکت کرده است و در همین زمان نیز صحنه های بازی بازیکنان فیلم برداری شده است.
در سال ۱۹۸۶ نیز او در “Regalo di Natale.” حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فریبا کامران

تاریخ تولد

May 20, 1955
سن
۶۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۶ wins & 10 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیگو آباتانتانو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه