بیوگرافی مارتین لارنس

4 سال پیش
بیوگرافی مارتین لارنس
Rate this post

بیوگرافی مارتین لارنس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارتین لارنس اولین بار در یک برنامه محصول “Columbia Pictures Television” حضور داشت. این اولین کار بازیگری او بود ولی مدتی بعد کنسل شد. بعد از مدتی بازی در ” What’s Happening Now!” به سراغ کار های دیگری رفت. در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی حضور یافت. بهترین کارهای او را میتوان “Do the Right Thin” نام برد. هم چنین در فیلم های دیگری چون “House Party ” و سریال “Talkin’ Dirty After Dark” بازی کرده است. در این مدت زمان از وی برای بازی در “Def Comedy Jam” نیز دعوت به عمل آمد. بیشتر کارهای او به صورت کمدی می باشد.

زندگینامه مارتین لارنس 

بیوگرافی مارتین لارنس

فعالیت هنری

در هنگام بازی در یکی از کمدی هایش به بازی در سریال “Martin” پرداخت ، برنامه محصول شبکه فاکس بود و از سال ۱۹۹۲ تا ۹۷ ساخته شد. این برنامه یک موفقیت کامل برای مارتین بوده است. حضورش در برنامه خودش با میلیون ها بیننده باعث شد که در سال ۱۹۹۴ به “Saturday Night Live” راه یابد. بخاطر مسائلی که در طی این مدت پیش آمد برنامه او در سال ۱۹۹۷ به اتمام رسید. در نقش اصلی دوم در کنار Eddie Murphy, Danny DeVito و Tim Robbins در فیلم های کمدی هم چون Nothing to Lose, Life, Blue Streak و Big Momma’s House بازی کرده است، تمام این برنامه ها نیز از لحاظ فروش موفق بودند.

از دیگر برنامه هایی که مارتین در آن ها بوده است را میتوان “Black Knight” و “National Security” نام برد، هردو فیلم از لحاظ فروش شکست خوردند. بدون در نظر گرفتن این موضوع در طی هر فیلم مارتین توانسته است درآمدی معادل ۱۰ میلیون دلار کسب نماید. با توجه به ادامه کار بازیگری خود نیز بیشتر به کار در فیلم ها پرداخت و این بار در “Big Momma’s House 2” که فروشی معادل ۲۸ میلیون دلار در هفته ی اول را کسب نمود حضور داشت. بعد از این به بازی در “Wild Hogs (2007)” پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میشل فرلی
سال ۲۰۰۶

در سال ۲۰۰۶ ، وی به بازی در “Inside the Actors Studio” و هم چنین در کنار اشتون کاتچر در “Open Season (2006)” حضور یات. در سال ۲۰۰۹ مارتین به بازی در ” Skank Robbers” پرداخته است. در سال ۲۰۱۰ مارتین در شبکه فاکس به کار مشغول شد.
در سال ۲۰۱۱ هم لارنس نقش مامور FBI مالکوم تورنر را در “Big Mommas: Like Father, Like Son,” به اجرا در آورد. این سومین قسمت از قسمت های مادربزرگ بود.

در سال ۲۰۱۳ هم وی به بازی در کنار کلسی گرامر در برنامه ” Lionsgate” پرداخت. از جمله برنامه هایی که مارتین در آنها حضور داشته است و محصول تلویزیون نیز می باشند می توان : Raising Whitley, Meet the Browns, The Rickey Smiley Show را نام برد.

نام کامل
Martin Fitzgerald Lawrence
تاریخ تولد
April 16, 1965
سن
۵۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 11 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارتین لارنس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه