بیوگرافی ابیگیل برسلین

4 سال پیش
بیوگرافی ابیگیل برسلین
Rate this post

بیوگرافی ابیگیل برسلین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

برزلین یکی از بازیگران جوان است که تا بحال توانسته است در این سن کم نامزد آکادمی اوارد ( به خاطر ” Little Miss Sunshine” ) شود.

زندگینامه ابیگیل برسلین 

بیوگرافی ابیگیل برسلین

فعالیت هنری

ابیگیل برسلین کاتلین در ۱۴ آپریل ۱۹۹۶ در نیویورک بدنیا آمد. خواهر جوانتر اسپنسر برسلین ، در واقع با تبلیغ در تلویزیون کارش رو شروع کرد ، قبل از بازی در ” M. Night Shyamalan” که در نقش دختر مل گیبسن بود. تا آن زمان ، در فیلم های زیادی بازی کرده است مانند ” Raising Helen” ، ” The Princess Diaries 2: Royal Engagement ” و “Keane”. نقش خنده دار و دلخراش اولیویا در ” sleeper hitLittle Miss Sunshine ” (۲۰۰۶) برایش موفقیت های زیادی مانند نامزدی آکادمی اوارد را بخاطر بهترین نقش زن برایش به ارمغان آورد. به جز این فیلم در سال های بعد او در فیلم طنز و ترسناک “Zombieland” (۲۰۰۹) نیز ایفای نقش کرده است.

ابیگیل برسلین در نیویورک متولد ش. مادرش کیم مدیر بود و پدرش مایکل متخصص ارتباطات، برنامه‌نویس و مشاور بود. برسلین دو برادر بزرگتر به نام‌های رایان برسلین و اسپنسر برسلین دارد که آن‌ها هم بازیگر هستند.

برسلین هم‌اکنون با خانواده‌اش در نیویورک زندگی می‌کند.

شروع کار

برسلین کارش را در ۳ سالگی شروع کرد، وقتی که در تبلیغ تویز آر آس ظاهر شد. اولین نقش سینمایی او در سال ۲۰۰۲ در فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز نشانه‌ها بود. او در این فیلم نقش دختر کاراکتر اصلی فیلم «گراهام هس»(مل گیبسون) را بازی می‌کرد. عملکرد برسلین در این فیلم تحسین کارشناسان را برانگیخت. دو سال بعد او در فیلم سرافرازی هلن(EN) ظاهر شد، و در این فیلم به همراه برادرش اسپنسر برسلین نقش خواهر و برادر را بازی می‌کردند. او در فیلم خاطرات روزانه سلطنتی۲(EN) هم نقش کوچکی داشت. در فیلم کین(EN) او نقش یک دختر کوچک را بازی می‌کرد. او در این سال فیلم شاه بلوط(EN) را هم بازی کرد. در سال بعد، ۲۰۰۵، فیلم تلویزیونی سیاره خانوادگی(EN) را کار کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ‏آرش آصفی‏

قبل از اکران فیلم میس سان‌شاین کوچولو، داکوتا فانینگ عنوان بهترین بازیگر دختر نوجوان آمریکا را در اختیار داشت اما بازی درخشان ابیگیل برسلین در آن فیلم که حتی نامزدی اسکار را در سن ۱۰ سالگی برایش به دنبال داشت این عنوان را نصیب وی نمود. خانم برسلین با ایفای نقش‌های احساسی و متفاوت در فیلم‌هایی که ربط چندانی به سینمای کودک و نوجوان ندارد از حالا به عنوان یک شبه بازیگر بزرگسال و صاحب سبک شناخته می‌شود و مرزهای جدیدی را برای حدود و توانایی ایفای نقش توسط نوجوانان در هالیوود ترسیم کرده‌است. ابیگیل برسلین با این کارنامه درخشان و بازی‌های فوق‌العاده بعید است در دام‌های هالیوود گرفتار شود مگر آنکه اتفاقات دیگری برای وی بیفتد.

نام کامل
Abigail Kathleen Breslin
تاریخ تولد
April 14, 1996
سن
۲۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Oscar. Another 25 wins & 31 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابیگیل برسلین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه