بیوگرافی ران پرلمن

4 سال پیش
بیوگرافی ران پرلمن
Rate this post

بیوگرافی ران پرلمن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رونالد پلرمن متولد سال ۱۹۵۰ میباشد ، او بازیگر آمریکایی و هم چنین صدا گذار است.

زندگینامه ران پرلمن 

بیوگرافی ران پرلمن

فعالیت هنری

پالرمن کارش را با حضور در محصولات زیادی از تئاتر شروع کرد و اولین بار در فیلم “Quest for Fire (1981)” حضور یافت. شروعش در سینما کاملن متفاوت بود و گفته که اولین بار قرار دادی برای بازی در “The Name of the Rose (1986)” بسته است. او بیشتر به این فکر بود که کارش را رها کند بعد از حضور در تعداد زیادی نقش کوچک اولین نقشی که باعث شهرتش شد را در سریال “Beauty and the Beast” به اجرا درآورد. این برنامه از سال ۱۹۸۷ تا سال ۱۹۹۰ پخش شد. بخاطر حضور در این برنامه او توانست گلدن گلاب را در سال ۱۹۸۹ بدست آورد.

فیلم های تلویزیونی

بعد از این نیز او در فیلم های زیادی در تلویزیون حضور یافت و در دهه های ۸۰ ، ۹۰ و ۲۰۰۰ نیز به بازی پرداخت. بیادماندنی ترین نقش های او The Name of the Rose (1986), Romeo is Bleeding (1993), The Adventures of Huck Finn (1993), Police Academy: Mission to Moscow (1994), The Last Supper (1995), The Island of Dr. Moreau (1996), Alien: Resurrection (1997), Enemy at the Gates (2001), Blade II و Star Trek: Nemesis است. او در “Highlander: The Series, The Outer Limits” و “The Magnificent Seven” نیز بازی کرده است.

او اولین نقش اصلی خود را در سال ۱۹۹۵ در “The City of Lost Children” بازی کرده است. در سال ۲۰۰۳ نیز پر در تبلیغ “Stella Artois beer” حضور داشت. این برنامه در سا ل۲۰۰۳ توانست جایزه ی بهترین تبلیغ انگلیس را بدست آورد. در سال ۲۰۰۴ نیز او در نقش اصلی دیگری در “Hellboy” بازی کرد ، بعد از آن نیز در ” Hellboy: Sword of Storms (2006)” و ” Hellboy: Blood and Iron (2007)” و بعد از آن ها نیز در “Hellboy II: The Golden Army” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گری اولدمن

نام کامل
Ronald Francis Perlman
تاریخ تولد
April 13, 1950
سن
۶۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Golden Globe
Another 4 wins & 11 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ران پرلمن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه