بیوگرافی جنیفر موریسون

4 سال پیش
بیوگرافی جنیفر موریسون
1.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی جنیفر موریسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جنیفر موریسون بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جنیفر موریسون می‌توان به بازیگری در سریال دکتر هاوس، سریال روزی روزگاری و فیلم مبارز اشاره کرد.

زندگینامه جنیفر موریسون 

بیوگرافی جنیفر موریسون

فعالیت هنری

موریسون در شیکاگو متولد شد. پدرش دیوید ال موریسون یک معلم موسیقی و در سال ۲۰۰۳ بهترین معلم در شورای آموزشی ایالت ایلینوی شد. ماد

رش جودی موریسون نیز یک معلم بود. جنیفر یک برادر کوچکتر به نام دنیل و یک خواهر کوچکتر به نام جولیا نیز دارد.

جنیفر از کودکی مدل بودن را شروع کرد و در سال ۱۹۹۲ به عنوان جلد مجله “Sports Illustrated” قرار گرفت.

جنیفر موریسون نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۳ در ۱۵ سالگی در فیلم Intersection به کارگردانی Mark Rydell بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دکتر هاوس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جنیفر موریسون محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ریچارد گی یر، شارون استون، مارتین لاندو و David Selby را تجربه کرد.

سریال دکتر هاوس

جنیفر موریسون در سال ۱۳۸۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جنیفر موریسون در این سال، بازیگری در سریال دکتر هاوس و فیلم Surviving Christmas به کارگردانی مایک میچل محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سحر مقدس

جنیفر موریسون سال ۱۳۸۳ در ۲۵ سالگی در سریال دکتر هاوس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. جنیفر موریسون توانست با بازی در سریال دکتر هاوس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Hugh Laurie، عمر اپس، Robert Sean Leonard و Jesse Spencer بر تجارب او افزود.

جنیفر موریسون علاوه‌بر سریال دکتر هاوس، سال ۱۳۹۰ در ۳۲ سالگی در سریال روزی روزگاری نیز بازی کرده است. جنیفر موریسون این‌بار با یعنی کارگردان سریال روزی روزگاری و هنرمندانی چون لانا پاریلا، جاش دالاس، جرید گیلمور و رابرت کارلایل همکاری داشت.

در این سال‌ها جنیفر موریسون با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Adam Brody با ۳ مرتبه، Kevin Dunn با ۲ مرتبه، Ryan O’Nan با ۲ مرتبه، استیون روت با ۲ مرتبه و کوین بیکن با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جنیفر موریسون داشته‌اند.

نام کامل
Jennifer Marie Morrison
تاریخ تولد
April 12, 1979
سن
۴۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۹ wins & 13 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جنیفر موریسون
1.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه