بیوگرافی مارک پلگرینو‏

4 سال پیش
بیوگرافی مارک پلگرینو‏
Rate this post

بیوگرافی مارک پلگرینو‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارک پلگرینو بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۴ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار مارک پلگرینو می‌توان به بازیگری در سریال کوانتیکو، فیلم لبوفسکی بزرگ و فیلم Drowning Mona اشاره کرد.مارک پلگرینو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۶ در ۲۲ سالگی در فیلم Fatal Beauty به کارگردانی Tom Holland بازی کرده است.

زندگینامه مارک پلگرینو‏

بیوگرافی مارک پلگرینو‏

فعالیت هنری

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کوانتیکو، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مارک پلگرینو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ووپی گلدبرگ، Sam Elliott، روبن بلادس و هریس یولین را تجربه کرد.مارک پلگرینو در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است.

اثر مهم مارک پلگرینو در این سال، بازیگری در سریال کوانتیکو محسوب می‌شود.مارک پلگرینو سال ۱۳۹۴ در ۵۰ سالگی در سریال کوانتیکو نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مارک پلگرینو توانست با بازی در سریال کوانتیکو تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پریانکا چوپرا، جیک مک لاگلین، اونجانی الیس و یاسمین المصری بر تجارب او افزود.مارک پلگرینو علاوه‌بر سریال کوانتیکو، سال ۱۳۷۷ در ۳۳ سالگی در فیلم لبوفسکی بزرگ نیز بازی کرده است.

لبوفسکی بزرگ

مارک پلگرینو این‌بار با اتان کوئن و جوئل کوئن یعنی کارگردان فیلم لبوفسکی بزرگ و هنرمندانی چون جف بریجز، جان گودمن، جولیان مور و استیو بوشمی همکاری داشت.در این سال‌ها مارک پلگرینو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران دیوید استراتایرن با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با مارک پلگرینو داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مونتی هلمن

نام کامل
مارک پلگرینو‏
تاریخ تولد
April 9, 1965
سن
۵۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ nominations.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارک پلگرینو‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه