بیوگرافی هایلی اتول

4 سال پیش
بیوگرافی هایلی اتول
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی هایلی اتول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هایلی اتول بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۶۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار هایلی اتول می‌توان به بازیگری در فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو، فیلم Avengers: Age of Ultron و فیلم مرد مورچه ای اشاره کرد.

زندگینامه هایلی اتول

بیوگرافی هایلی اتول

فعالیت هنری

هایلی اتول نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۲۵ سالگی در فیلم How About You… به کارگردانی Anthony Byrne بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای هایلی اتول محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Joss Ackland، Orla Brady، Kevin Flood و Brenda Fricker را تجربه کرد.هایلی اتول در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم هایلی اتول در این سال، بازیگری در فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو به کارگردانی جو جانستون محسوب می‌شود.شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی هایلی اتول بازی در فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو بوده است.

فیلم کاپیتان آمریکا

هایلی اتول سال ۱۳۹۰ در ۲۹ سالگی در فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با جو جانستون همکاری داشته است. هایلی اتول توانست با بازی در فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کریس ایوانز، هوگو ویوینگ، ساموئل ال. جکسون و سباستین استن بر تجارب او افزود.هایلی اتول علاوه‌بر فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو، سال ۱۳۹۴ در ۳۳ سالگی در فیلم Avengers: Age of Ultron نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی سلیمی آلود

هایلی اتول این‌بار با جاس ویدون یعنی کارگردان فیلم Avengers: Age of Ultron و هنرمندانی چون رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک روفالو و کریس همسورث همکاری داشت.در این سال‌ها هایلی اتول با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کریس ایوانز با ۴ مرتبه، ساموئل ال. جکسون با ۳ مرتبه، سباستین استن با ۳ مرتبه، استن لی با ۳ مرتبه و آنتونی مکی با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با هایلی اتول داشته‌اند.

نام کامل
Hayley Atwell
تاریخ تولد
April 5, 1982
سن
۳۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe. Another 12 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هایلی اتول
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه