بیوگرافی بری پیپر

4 سال پیش
بیوگرافی بری پیپر
Rate this post

بیوگرافی بری پیپر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بری پیپر بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار بری پیپر می‌توان به بازیگری در فیلم مسیر سبز، فیلم نجات سرجوخه رایان و فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ اشاره کرد.

زندگینامه بری پیپر

بیوگرافی بری پیپر

فعالیت هنری

بری پیپر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۷ در ۲۸ سالگی در فیلم نجات سرجوخه رایان به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مسیر سبز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بری پیپر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون تام هنکس، مت دیمون، تام سایزمور و Edward Burns را تجربه کرد.

بری پیپر در سال ۱۳۷۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم بری پیپر در این سال، بازیگری در فیلم مسیر سبز به کارگردانی فرانک دارابونت محسوب می‌شود.شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بری پیپر بازی در فیلم مسیر سبز بوده است. بری پیپر سال ۱۳۷۸ در ۲۹ سالگی در فیلم مسیر سبز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

مسیر سبز

او در این فیلم با فرانک دارابونت همکاری داشته است. بری پیپر توانست با بازی در فیلم مسیر سبز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تام هنکس، مایکل کلارک دانکن، دیوید مورس و بونی لین هانت بر تجارب او افزود.در این سال‌ها بری پیپر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران پاتریشا کلارکسون با ۳ مرتبه، آیدان گیلن با ۲ مرتبه، مت دیمون با ۲ مرتبه، ایان هارت با ۲ مرتبه و ویل اسمیت با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با بری پیپر داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تارا رید

تاریخ تولد
April 4, 1970
سن
۴۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بری پیپر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه