بیوگرافی کریستوفر ملونی‏

4 سال پیش
بیوگرافی کریستوفر ملونی‏
Rate this post

بیوگرافی کریستوفر ملونی‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستوفر ملونی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کریستوفر ملونی می‌توان به بازیگری در سریال از، سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه و فیلم مرد پولادین اشاره کرد.

زندگینامه کریستوفر ملونی‏

بیوگرافی کریستوفر ملونی‏

فعالیت هنری

کریستوفر ملونی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۳ در ۳۳ سالگی در فیلم Clean Slate به کارگردانی Mick Jackson بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال از، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کریستوفر ملونی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون دانا کاروی، Valeria Golino، جیمز ارل جونز و کوین پولاک را تجربه کرد.کریستوفر ملونی در سال ۱۳۷۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کریستوفر ملونی در این سال، بازیگری در سریال از محسوب می‌شود.

کریستوفر ملونی سال ۱۳۷۶ در ۳۶ سالگی در سریال از نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. کریستوفر ملونی توانست با بازی در سریال از تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ارنی هادسون، جی. کی. سیمونز، Lee Tergesen و دین وینترز بر تجارب او افزود.کریستوفر ملونی علاوه‌بر سریال از، سال ۱۳۷۸ در ۳۸ سالگی در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه نیز بازی کرده است.

سریال قانون و نظم

کریستوفر ملونی این‌بار با یعنی کارگردان سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه و هنرمندانی چون ماریسکا هارگیتای، Ice-T، Dann Florek و Richard Belzer همکاری داشت.با اینکه کریستوفر ملونی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. کریستوفر ملونی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر کریستوفر ملونی در حرفه‌ی کارگردان، فیلم Dirty Movie است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اینگمار برگمن

نام کامل
Christopher Meloni
تاریخ تولد
April 2, 1961
سن
۵۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Primetime Emmy. Another 1 win & 5 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستوفر ملونی‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه