بیوگرافی کریستوفر والکن

4 سال پیش
بیوگرافی کریستوفر والکن
Rate this post

بیوگرافی کریستوفر والکن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستوفر والکن اسمش را از رونالد کولمن برداشته اند ، والکن در رونالد والکن سال ۱۹۴۳ در نیویورک بدنیا آمده است. او پسر روسالی و پانول والکمن که از آلمان به آمریکا در سال ۱۹۲۸ آمد میباشد.

زندگینامه کریستوفر والکن 

بیوگرافی کریستوفر والکن

فعالیت هنری

والکن در متودیست بزرگ شده است. بخاطر تاثیری که مادرش بروی او گذاشت وی بسوی رویای بازیگری رفت. او و برادرش در دهه ۵۰ در تلویزیون به عنوان بازیگر کودک بودند. در سن ۱۵ سالگی نیز ، وقتی دوست دخترش عکسش را در حال حرکت در مجله ی الویس به نمایش در آورد گفت که او مانند خدایگان باستانی یونان میباشد. بعد نیز او را در تلویزیون دید. گفت که همه چیز را در مورد او دوست داشته است.

او در دانشگاه هافسترا بود ولی بخاطر کار تمام وقت در حرفه اش دانشگاه را رها کرد. بعدن نیز وی در تئاتر موسیقی در واشنگتن کار میکرد. بعدن نیز او بیشتر به نقش های دراماتیک در تئاتر و فیلم پرداخته است.

کریستوفر بازیگر آمریکایی است ، وی در بیش از ۱۰۰ فیلم و برنامه تلویزیونی حضور داشته است : including Annie Hall (1977), The Deer Hunter (1978), The Dogs of War (1980), The Dead Zone (1983), A View to a Kill (1985), Batman Returns (1992), True Romance (1993), Pulp Fiction (1994), Sleepy Hollow (1999), Catch Me If You Can (2002), Hairspray (2007), Seven Psychopaths (2012), و هم چنین در سه فیلم “Prophecy” نیز بازی کرده است ، در کنار این او در موزیک ویدئوی چندین هنرمند مشهور نیز بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ستاره عزیزیان
اسکار

کریستوفر سه نامزدی را بخاطر حرفه اش نیز بدست آورده است. در کنار این توانست آکادمی اوارد بهترین بازیگر مکمل را نیز بدست آورده است.
او تابحال بیش از ۱ بیلیون دلار در آمریکا بدست آورده است. در کنار این در نقش اصلی مرد در Hamlet, Macbeth, Romeo and Juliet و Coriolanus نیز بوده است. کریس به تازگی در Saturday Night Live, نیز حضور داشته است.

نام کامل
Ronald Walken
تاریخ تولد
March 31, 1943
سن
۷۶ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Oscar
Another 21 wins & 29 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستوفر والکن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه