بیوگرافی پل رایزر

4 سال پیش
بیوگرافی پل رایزر
Rate this post

بیوگرافی پل رایزر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پل رایزر بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۳۶ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار پل رایزر می‌توان به بازیگری در سریال اتفاقات عجیب، فیلم شلاق و فیلم بیگانگان اشاره کرد.

زندگینامه پل رایزر 

بیوگرافی پل رایزر

فعالیت هنری

پل رایزر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۱ در ۲۵ سالگی در فیلم Diner به کارگردانی Barry Levinson بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال اتفاقات عجیب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پل رایزر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Steve Guttenberg، میکی رورک، کوین بیکن و Daniel Stern را تجربه کرد.

پل رایزر در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۵ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم پل رایزر در این سال، بازیگری در فیلم تاریکی به کارگردانی Greg McLean، فیلم The Devil and the Deep Blue Sea به کارگردانی Bill Purple، سریال اتفاقات عجیب به کارگردانی Shawn Levy، اندرو استنتون، Matt Duffer و Ross Duffer و فیلم War on Everyone به کارگردانی John Michael McDonagh محسوب می‌شود.

سریال اتفاقات عجیب

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پل رایزر بازی در سریال اتفاقات عجیب بوده است. پل رایزر سال ۱۳۹۵ در ۵۹ سالگی در سریال اتفاقات عجیب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Shawn Levy همکاری داشته است. پل رایزر توانست با بازی در سریال اتفاقات عجیب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر وینونا رایدر، دیوید هاربر، ملی بابی براون و Finn Wolfhard بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا بهبودی

پل رایزر علاوه‌بر سریال اتفاقات عجیب، سال ۱۳۹۳ در ۵۷ سالگی در فیلم شلاق نیز بازی کرده است. پل رایزر این‌بار با دیمین شزل یعنی کارگردان فیلم شلاق و هنرمندانی چون مایلز تلر، جی. کی. سیمونز، ملیسا بنویست و Austin Stowell همکاری داشت.

با اینکه پل رایزر را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. پل رایزر علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر پل رایزر در حرفه‌ی نویسنده، فیلم The Thing About My Folks است.

نام کامل
Paul Reiser
تاریخ تولد
March 30, 1957
سن
۶۲ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 4 Golden Globes. Another 5 wins & 25 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پل رایزر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه