بیوگرافی برندان گلیسون

4 سال پیش
بیوگرافی برندان گلیسون
Rate this post

بیوگرافی برندان گلیسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

برندان گلیسون در دوبلین ، ایرلند ، از پت و فرنک گلیسون بدنیا آمد. از جوانی عاشق یادگیری بود ، مخصوصا خواندن متن های کلاسیک داخل و خارج از کلاس. به نویسنده های ایرلندی مثل ساموئل بکیت (کسی که او را مجاب کرد که به مدرسه ی ” Waiting for Godot” برای بازیگری بیاید) توجه زیادی داشت.

زندگینامه برندان گلیسون

بیوگرافی برندان گلیسون

فعالیت هنری

او دو سال را در جشنواره ی دابلین شکسپیر زیرنظر کارگردان آنجا گذراند و راهی لندن شد و به سمت مدرسه ی درام رهسپار شد. بعد از مدتی برای کار در شرکت رویال شکسپیر در ” Stratford upon Avon” دعوت شد و چند فصل را در صحنه گذراند. بعدا ، در ۳۵ سالگی تصمیم به بازیگری در فیلم ها را در انگلیس گرفت و شروع کرد به نوشتن رزومه ای از نقش های متفاوتش.

او در فیلم ” The Field” نقش اولش را بازی کرد. در فیلم های هالیوودی زیادی که به ایرلند مربوط میشود نقش های کوچکی ایفا کرده است مثل ” Far and Away” و ” Into the West” . نقش مایکل کولینز را در ” The Treaty” بازی کرد. در فیلم شجاع دل در مقابل مل گیبسن بازی کرد ، در واقع دست راست او بود ، همیش. تا به حال او در فیلم های زیادی ” Mission: Impossible II” ، ” Lake Placid” ، ” Turbulence” بازی کرده است. برندان نقش عنوانی را در ” The General” بازی کرد ، این نقشش بر اساس زندگی مجرم ایرلندی مارتین کاهیل بود. جانسون در فیلم دیگری از اثرات جان بورمن ” The Tailor of Panama” نیز ایفای نقش کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوک بسون

جانسون از صحنه به اینجا رسید. در سال ۱۹۸۲ با مری همسر افسونگرش ازدواج کرد و صاحب ۴ پسر شدند.

تاریخ تولد
March 29, 1955
سن
۶۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 3 Golden Globes
Another 13 wins & 35 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برندان گلیسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه