بیوگرافی اسکات ویلسون

4 سال پیش
بیوگرافی اسکات ویلسون
Rate this post

بیوگرافی اسکات ویلسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اسکات ویلسون در ۲۹ مارس ، ۱۹۴۲ از جول و توماس ویلسون بدنیا آمد. او سه سال را در دبیرستان آتلانتا ، جورجیا ( محل تولدش) گذراند. با این حال در سال ۱۹۶۰ از دبیرستان توماس ویلی زمانی که مادرش بخاطر مرگ پدرش به جنوب آتلانتا بازگشت رفت.

زندگینامه اسکات ویلسون 

بیوگرافی اسکات ویلسون

فعالیت هنری

اسکات در دانشگاه جنوبی جورجیا مشغول به تحصیل بود و در آن زمان تقریبن یک قهرمان ورزشی بود ، اما بخاطر مشکلات سلامتی ورزش را رها کرد. در سال ۱۹۶۱ ، در سن ۱۹ سالگی به کالیفرنیا رفت و در کلاسهای بازیگری حضور یافت. ۵ سال بعد در تیم بازیگران ” Heat of the Night” (۱۹۶۷) بود و با راد استیگر و سیدنی پویتر بازی کرد. فیلم توانست ۴ جایزه را ببرد.

بعضی ها بر این عقیده بودند که شباهتش به لد ویلسون ( قاتل واقعی) در نقش دیک هیکوک که برگرفته شده از “In Cold Blood” (اثر ترومن کپوت) بود باعث برنده شدن آنها شد. بخاطر شهرت تاریک این فیلم عکس ویلسون در کاور مجله ی زندگی در همان سال پخش شد ، البته در کنار دو بازیگر معروف دیگر این فیلم به همراه سه مرد که در بزرگ راه کنزاس در یک نقطه ایستاده بودند.

از دیگر کارهای او در عرصه ی بازیگری میتوان به ” The Gypsy Moths “(۱۹۶۹) ، ” The Great Gatsby “(۱۹۷۴) ، ” The Ninth Configuration ” (۱۹۸۰) ، ” The Right Stuff ” (۱۹۸۳) میتوان اشاره کرد. در سال ۱۹۸۴ ، بخاطر بازی اسکات در فیلم ” On the Line” با یک بازیگر دیگر بهترین بازیگر جشنواره ی فیلم کلمبیا شدند. از دیگر کارهای این بازیگر ” Dead Man Walking” (۱۹۹۵) ، ” Pearl Harbor ” (۲۰۰۱) ، ” Monster” (۲۰۰۳) و ” Junebug” (۲۰۰۵) میتوان اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بندیکت کامبربچ
کارهای سریالی

کارهای ویلسون باعث موفقیت های بسیاری در تلویزیون برایش شد ، مانند ” The X-Files” ، ” The Twilight Zone ” و ” CSI”. او در فیلم تلویزیونی ” Elvis and the Colonel: The Untold Story “(۱۹۹۳) بازی کرد و در ” The Jack Bull ” در سال ۱۹۹۹٫ در سال ۲۰۰۷ اسکات در شبکه ی TNT در سریال ” Saving Grace” بازی کرد.

بعد از آن در نقش یک مزرعه دار که جان گروهی را از آخرزمان زامبی ها نجات میدهد در سریال ” The Walking Dead” بازی کرد.

زندگی شخصی

در ۱۲ آگوست ، ویلسون بخاطر رانندگی با حالت مستی در پیچتری ، جورجیا مکان فیلم برداری ” The Walking Dead ” دستگیر شد. او به همراه همسرش در لس آنجلس ، کالیفرنیا زندگی میکند. این دو در سال ۱۹۷۷ با یکدیگر ازدواج کردند.

تاریخ تولد
March 29, 1942
تاریخ مرگ
October 6, 2018
سن
۷۶ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe
Another 3 wins & 3 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اسکات ویلسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه