بیوگرافی جولیا استایلز

4 سال پیش
بیوگرافی جولیا استایلز
Rate this post

بیوگرافی جولیا استایلز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جولیا استایلز بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جولیا استایلز می‌توان به بازیگری در فیلم دفترچه امیدبخش، فیلم اولتیماتوم بورن و فیلم سوءرفتار اشاره کرد.

زندگینامه جولیا استایلز

بیوگرافی جولیا استایلز

فعالیت هنری

جولیا استایلز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۶ در ۱۶ سالگی در فیلم شیطان درون به کارگردانی Alan J. Pakula بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دفترچه امیدبخش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جولیا استایلز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون هریسون فورد، برد پیت، مارگارت کالین و روبن بلادس را تجربه کرد.جولیا استایلز در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد.

فیلم It’s a Disaster

آثار مهم جولیا استایلز در این سال، بازیگری در فیلم It’s a Disaster به کارگردانی Todd Berger، فیلم دفترچه امیدبخش به کارگردانی دیوید او راسل و فیلم Between Us به کارگردانی Dan Mirvish محسوب می‌شود.شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جولیا استایلز بازی در فیلم دفترچه امیدبخش بوده است. جولیا استایلز سال ۱۳۹۱ در ۳۱ سالگی در فیلم دفترچه امیدبخش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

او در این فیلم با دیوید او راسل همکاری داشته است. جولیا استایلز توانست با بازی در فیلم دفترچه امیدبخش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو و جکی ویور بر تجارب او افزود.جولیا استایلز علاوه‌بر فیلم دفترچه امیدبخش، سال ۱۳۸۶ در ۲۶ سالگی در فیلم اولتیماتوم بورن نیز بازی کرده است. جولی استایلز این‌بار با پل گرینگرس یعنی کارگردان فیلم اولتیماتوم بورن و هنرمندانی چون مت دیمون، ادگار رامیرز، جوان الن و دیوید استراتایرن همکاریداشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مازیار جبرانی

نام کامل
Julia Stiles
تاریخ تولد
March 28, 1981
سن
۳۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe. Another 14 wins & 17 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جولیا استایلز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه