بیوگرافی دایان ویست

4 سال پیش
بیوگرافی دایان ویست
Rate this post

بیوگرافی دایان ویست به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دایان ویست بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۲۷ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار دایان ویست می‌توان به بازیگری در فیلم ادوارد دست قیچی، فیلم تحقیر و فیلم Passengers اشاره کرد.

زندگینامه دایان ویست 

بیوگرافی دایان ویست

فعالیت هنری

دایان ویست نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۲ در ۳۵ سالگی در فیلم Independence Day به کارگردانی Robert Mandel بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ادوارد دست قیچی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای دایان ویست محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کاتلین کویینلان، David Keith، Frances Sternhagen و Cliff De Young را تجربه کرد.

دایان ویست در سال ۱۳۶۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم دایان ویست در این سال، بازیگری در فیلم ادوارد دست قیچی به کارگردانی تیم برتون محسوب می‌شود.

ادوارد دست قیچی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی دایان ویست بازی در فیلم ادوارد دست قیچی بوده است. دایان ویست سال ۱۳۶۹ در ۴۲ سالگی در فیلم ادوارد دست قیچی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با تیم برتون همکاری داشته است. دایان ویست توانست با بازی در فیلم ادوارد دست قیچی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جانی دپ، وینونا رایدر، آنتونی مایکل هال و کتی بیکر بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلکس وستون

دایان ویست علاوه‌بر فیلم ادوارد دست قیچی، سال ۱۳۹۳ در ۶۶ سالگی در فیلم تحقیر نیز بازی کرده است. دایان ویست این‌بار با Barry Levinson یعنی کارگردان فیلم تحقیر و هنرمندانی چون آل پاچینو، Greta Gerwig، Nina Arianda و Dylan Baker همکاری داشت

نام کامل
Dianne Wiest
تاریخ تولد
March 28, 1948
سن
۷۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 2 Oscars. Another 32 wins & 27 nominations.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دایان ویست
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه