بیوگرافی کیگان-مایکل کی

4 سال پیش
بیوگرافی کیگان-مایکل کی
Rate this post

بیوگرافی کیگان-مایکل کی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کیگان-مایکل کی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کیگان-مایکل کی می‌توان به بازیگری در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰، فیلم هتل ترانسیلوانیا ۲ و فیلم پرندگان خشمگین اشاره کرد.کیگان-مایکل کی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۴۲ سالگی در فیلم Hell Baby به کارگردانی Thomas Lennon و Robert Ben Garant بازی کرده است.

زندگینامه کیگان-مایکل کی

بیوگرافی کیگان-مایکل کی

فعالیت هنری

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کیگان-مایکل کی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون راب کوردری، Leslie Bibb، Alex Berg و Robert Ben Garant را تجربه کرد.کیگان-مایکل کی در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۵ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم کیگان-مایکل کی در این سال، بازیگری در فیلم Teacher of the Year، سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ به کارگردانی Colin Bucksey، Adam Arkin، Noah Hawley، Mike Barker، Adam Bernstein، Keith Gordon، Matt Shakman، Scott Winant، Michael Uppendahl، Randall Einhorn، Jeffrey Reiner و Dearbhla Walsh، فیلم فیلم لگو به کارگردانی Phil Lord و Christopher Miller، فیلم روسای وحشتناک ۲ به کارگردانی Sean Anders و فیلم بیایید پلیس شویم به کارگردانی Luke Greenfield محسوب می‌شود.شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کیگان-مایکل کی بازی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود (سیامک) علیقلی
فارگو

کیگان-مایکل کی سال ۱۳۹۳ در ۴۳ سالگی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Colin Bucksey همکاری داشته است. کیگان-مایکل کی توانست با بازی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، Allison Tolman و کالین هنکس بر تجارب او افزود.کیگان-مایکل کی علاوه‌بر سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰، سال ۱۳۹۴ در ۴۴ سالگی در فیلم هتل ترانسیلوانیا ۲ نیز بازی کرده است.

کیگان-مایکل کی این‌بار با Genndy Tartakovsky یعنی کارگردان فیلم هتل ترانسیلوانیا ۲ و هنرمندانی چون آدام سندلر، اندی سمبرگ، سلنا گومز و Kevin James همکاری داشت.در این سال‌ها کیگان-مایکل کی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نیک آفرمن با ۴ مرتبه، جردن پله با ۳ مرتبه، Jake Johnson با ۳ مرتبه، Charlie Day با ۳ مرتبه و اندی سمبرگ با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با کیگان-مایکل کی داشته‌اند.یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی کیگان-مایکل کی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

سینما و تلویزیون

کیگان-مایکل کی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۹۵% آثار وی سینمایی و ۵% آثارش تلویزیونی است. در واقع کیگان-مایکل کی از مجموع ۲۰ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۹ اثر در سینما با نام‌های فیلم Hotel Transylvania 3: Summer Vacation، فیلم ستاره، فیلم لک لک ها، فیلم پرندگان خشمگین، فیلم کیانو، فیلم Win It All، فیلم چرا او؟، فیلم دوبرابر فکر نمیکنم، فیلم هتل ترانسیلوانیا ۲، فیلم تعطیلات، فیلم انجمن های طبیعت، فیلم Welcome to Happiness، فیلم سرزمین فردا، فیلم Teacher of the Year، فیلم فیلم لگو، فیلم روسای وحشتناک ۲، فیلم بیایید پلیس شویم، فیلم Hell Baby و فیلم Afternoon Delight به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مبینا نصیری

نام کامل
Keegan-Michael Key
تاریخ تولد
March 22, 1971
سن
۴۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Primetime Emmy. Another 1 win & 23 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیگان-مایکل کی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه