بیوگرافی متیو برودریک

4 سال پیش
بیوگرافی متیو برودریک
2.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی متیو برودریک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

متیو برودریک بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار متیو برودریک می‌توان به بازیگری در فیلم شیرشاه، فیلم گودزیلا و فیلم منچستر کنار دریا اشاره کرد.

زندگینامه متیو برودریک

بیوگرافی متیو برودریک

فعالیت هنری

متیو برودریک نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۲ در ۲۱ سالگی در فیلم Max Dugan Returns به کارگردانی Herbert Ross بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم شیرشاه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای متیو برودریک محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جیسون روباردز، Marsha Mason، دونالد ساترلند و Dody Goodman را تجربه کرد.متیو برودریک در سال ۱۳۷۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم متیو برودریک در این سال، بازیگری در فیلم Mrs. Parker and the Vicious Circle به کارگردانی Alan Rudolph و فیلم شیرشاه به کارگردانی راب مینکاف و راجر الرز محسوب می‌شود.شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی متیو برودریک بازی در فیلم شیرشاه بوده است. متیو برودریک سال ۱۳۷۳ در ۳۲ سالگی در فیلم شیرشاه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

فیلم شیرشاه

او در این فیلم با راب مینکاف همکاری داشته است. متیو برودریک توانست با بازی در فیلم شیرشاه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جرمی آیرونز، جیمز ارل جونز، جاناتان تیلور توماس و جیم کامینگز بر تجارب او افزود.متیو برودریک علاوه‌بر فیلم شیرشاه، سال ۱۳۷۷ در ۳۶ سالگی در فیلم گودزیلا نیز بازی کرده است. متیو برودریک این‌بار با رولند امریش یعنی کارگردان فیلم گودزیلا و هنرمندانی چون ژان رنو، Maria Pitillo، هانک آزاریا و Kevin Dunn همکاری داشت.با اینکه متیو برودریک را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. متیو برودریک علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر متیو برودریک در حرفه‌ی کارگردان، فیلم Infinity است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نینا دوبرو

نام کامل
Matthew Broderick
تاریخ تولد
March 21, 1962
سن
۵۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe. Another 3 wins & 14 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی متیو برودریک
2.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه