بیوگرافی لورن گراهام

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لورن گراهام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لورن هلن گراهام (انگلیسی: Lauren Helen Graham؛ زاده ۱۶ مارس ۱۹۶۷) یک هنرپیشه، تهیه‌کننده، رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه لورن گراهام 

بیوگرافی لورن گراهام

فعالیت هنری

لورن هلن گراهام (انگلیسی: Lauren Helen Graham؛ زاده ۱۶ مارس ۱۹۶۷) یک هنرپیشه، تهیه‌کننده، رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.ساینفلد (۱۹۹۷)یک چیز واقعی (۱۹۹۸)نوامبر شیرین (۲۰۰۱)مرد خانواده (۲۰۰۲)ایوان قادر مطلق (۲۰۰۷)ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (۲۰۰۹)پروژه مد (۲۰۱۲) بدترین سال‌های زندگی‌ام (۲۰۱۶)

گفت و گوی مجله health را با لورن گراهام درباره تندرستی، جراحی زیبایی، روش های زندگی و تغذیه سالم می خوانید:

به نظر تو معنای تندرستی چیست؟

به نظرم تندرستی یعنی تعادل، چیزی که همیشه به دنبالش بوده ام. بعضی مواقع فکر می کنم روزی که بتوانم غذا بخورم، ورزش کنم، با دوستانم گپ بزنم و ساعت های طولانی کار نکنم تندرستی و خوشبختی را در آغوش گرفته ام، اما متاسفانه به ندرت پیش می آید که بتوانم همه این کارها را با هم انجام دهم. اکثر مواقع خیلی خسته ام و فقط غذا می خورم که سیر بشوم و بخوابم. اما تصمیم گرفته ام برای یک روز هم که شده تندرستی و خوشبختی را در آغوش بگیرم.

از رژیم غذایی و تغذیه ات بگو

همیشه ترجیح داده ام از سبزیجات و پروتئین در وعده های غذایی ام استفاده کنم چون از بچگی با این گونه رژیم غذایی بزرگ شده ام. مادرم خیلی تلاش کرد تا رژیم غذایی مرا تغییر دهد اما موفق نشد. امروز هم خیلی کمتر از اندازه ای که باید غذا می خورم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دانیال حکیمی

چه بخش هایی از زندگی ات در مسیر تندرستی پیش می رود؟

به نظرم در لحظاتی که ورزش می کنم و فعالیت بدنی زیادی دارم زندگی سالمی دارم. علاوه بر این من در کلاس های ریسندگی و بافت لباس های پشمی شرکت می کنم و برای دویدن معلم خصوصی دارم و از ورزش کردن با او لذت می برم. اما دلشوره و اضطراب آغاز کار جدید فشار زیادی به من وارد می کند که مسلما تندرستی ام را به خطر می اندازد.

بهترین جمله ای که درباره زندگی سالم شنیدی چیست؟

در روزهای دور یک نفر بهم گفت برای این که تندرست باشی باید ورزش کنی. به نظرم ورزش کردن بهترین روش برای حفظ سلامت است. توصیه ام به مردم آن است که از خانه خارج شوند و پیاده روی کنند تا بتوانند روزانه ۱۰۰۰ کالری بسوزانند و تندرست باشند.

بهترین روش برای کم کردن وزن چیست؟

به نظرم خوردن سوپ راه حل خوبی است که همیشه نادیده گرفته شده است. ” اولیور پلت ” برای بازی در یک تله فیلم مجبور بود وزن کم کنم. سه وعده در روز سوپ خورد تا به وزن مورد نظر رسید. یکی دو بار هم کلم پیچ، آرد، شیر کم چرب و یخ را مخلوط کرد و خورد.

تا به حال این کار را انجام داده ای؟

سوپ خورده ام اما هرگز ترکیب شیر کم چرب، کلم و … را نخواهم خورد. به اولیور در مراسم تولد ۵۰ سالگی اش کره بادام زمینی هدیه دادم تا دوباره چاق شود.

پس چگونه تناسب اندامت را حفظ می کنی؟

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هادی حجازی‌فر

زمانی که بیکار هستم به پیست می روم و اسکی می کنم. اسکی روی برف زیبا ترین ورزش دنیاست. اسکی کردن احساس سبکی و آرامشی به انسان می دهد که فوق العاده است. برخی اوقات هم به باشگاه ورزشی می روم و بادی بیلدینگ کار می کنم.

بعد از اسکی کردن ورزش می کنی؟

من بلافاصله پس از اسکی کردن به سالن بدن سازی می روم و ورزش می کنم. خستگی عضلات باعث می شود فشار ورزش کردن را احساس نکنم. تا زمانی که این کار را انجام ندهید لذت ورزش کردن را پس از خروج از پیست اسکی درک نمی کنید.

اگر تناسب اندام و اعتماد به نفس ات از دست برود چه می کنی؟

بخش مهمی از کارم به ظاهر آراسته و اعتماد به نفس بالا وابسته است. اگر روزی آنها را از دست بدهم برای بازگرداندن آنها تلاش خواهم کرد. همیشه پیش از آنکه به میهمانی بروم احساس می کنم دختر دبیرستانی هستم و از خودم می پرسم:” لباسی که پوشیدم مناسب است؟ آرایش مو و لباسم زیباست؟ رنگ کفش ها و لباسم هماهنگ هستند؟” در میهمانی ها هرگز راحت نیستم و شما لورن گراهام واقعی را نمی بینید.

نظرت درباره جراحی زیبایی چیست؟

هرگز جراحی زیبایی انجام نخواهم داد. اگر عمل جراحی زیبایی موفق نباشد همه چیز از بین می رود. بگذارید از دیان کیتون ” حرف بزنم. او پس از ساعت ها جراحی با چهره ای زیبا به دنیای سینما و تلویزیون بازگشت اما او دیگر ” دیان کیتون ” واقعی نبود. به نظرم مردم نباید اندام خود را در اختیار جراحان زیبایی قرار دهند و اصالت را از چهره شان بگیرند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی چکامه چمن ماه

هنرپیشه مورد علاقه ات کیست؟

ساندرا بولاک. چهره و تناسب اندام اش طبیعی و زیباست. این نشان دهنده زندگی سالم و طبیعی اوست.

از چه روشی برای حفظ زیبایی و تناسب اندام استفاده می کنی؟

هرگز الکل نمی نوشم، گه گاه ۲۰ دقیقه در روز ورزش می کنم و سعی می کنم از غذاهای سالم استفاده کنم.

برنامه شب تعطیل آخر هفته ات چیست؟

دوست دارم در خانه برای دوستانم آشپزی کنم تا آنها بتوانند پیشرفت مرا در آموختن آشپزی تحسین کنند. اما در روزهایی که مشغول کار هستم و خسته به خانه می آیم باید از رستوران غذا بخرم و زود بخوابم.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

ساینفلد (۱۹۹۷)
یک چیز واقعی (۱۹۹۸)
نوامبر شیرین (۲۰۰۱)
مرد خانواده (۲۰۰۲)
ایوان قادر مطلق (۲۰۰۷)
ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (۲۰۰۹)
پروژه مد (۲۰۱۲)
بدترین سال‌های زندگی‌ام (۲۰۱۶)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لورن گراهام
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه