بیوگرافی جروم فلین

4 سال پیش
بیوگرافی جروم فلین
Rate this post

بیوگرافی جروم فلین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جروم فلین بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جروم فلین می‌توان به بازیگری در سریال بازی تاج و تخت، فیلم Edward II و فیلم Loving Vincent اشاره کرد.

زندگینامه جروم فلین 

بیوگرافی جروم فلین

فعالیت هنری

جروم فلین نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۰ در ۲۹ سالگی در فیلم Edward II به کارگردانی Derek Jarman بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بازی تاج و تخت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جروم فلین محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون استیون ودینگتون، Kevin Collins، Andrew Tiernan و John Lynch را تجربه کرد.

جروم فلین در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جروم فلین در این سال، بازیگری در سریال بازی تاج و تخت به کارگردانی Brian Kirk، دیوید بنیاف، Jeremy Podeswa، Jack Bender، Alan Taylor، Timothy Van Patten، Mark Mylod، Neil Marshall، Miguel Sapochnik، Daniel Minahan، Daniel Sackheim، Matt Shakman، David Nutter، Alex Graves، D.B. Weiss، Michelle MacLaren، Alik Sakharov، david petrarca و michael slovis محسوب می‌شود.

بازی تاج و تخت

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جروم فلین بازی در سریال بازی تاج و تخت بوده است. جروم فلین سال ۱۳۹۰ در ۴۹ سالگی در سریال بازی تاج و تخت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Brian Kirk همکاری داشته است. جروم فلین توانست با بازی در سریال بازی تاج و تخت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیلیا کلارک، پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون و لنا هدی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تیلور شریدان

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی جروم فلین آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

نام کامل
Jerome Flynn
تاریخ تولد
March 16, 1963
سن
۵۶ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جروم فلین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه