بیوگرافی لایزا مینلی

4 سال پیش
بیوگرافی لایزا مینلی
Rate this post

بیوگرافی لایزا مینلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لایزا مینلی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۲۴ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار لایزا مینلی می‌توان به بازیگری در فیلم نیویورک، نیویورک، فیلم Lucky Lady و فیلم The Oh in Ohio اشاره کرد.

زندگینامه لایزا مینلی

بیوگرافی لایزا مینلی

فعالیت هنری

لایزا مینلی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۴۸ در ۲۴ سالگی در فیلم The Sterile Cuckoo به کارگردانی Alan J. Pakula بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم نیویورک، نیویورک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لایزا مینلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Wendell Burton و Tim McIntire را تجربه کرد.لایزا مینلی در سال ۱۳۵۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم لایزا مینلی در این سال، بازیگری در فیلم نیویورک، نیویورک به کارگردانی مارتین اسکورسیزی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی لایزا مینلی بازی در فیلم نیویورک، نیویورک بوده است. لایزا مینلی سال ۱۳۵۶ در ۳۲ سالگی در فیلم نیویورک، نیویورک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مارتین اسکورسیزی همکاری داشته است. لایزا مینلی توانست با بازی در فیلم نیویورک، نیویورک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رابرت دنیرو، لایونل استندر، بری پریموس و مری کی پلیس بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی واکین فینیکس

نام کامل
Liza Minnelli
تاریخ تولد
March 12, 1946
سن
۷۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Oscar. Another 19 wins & 17 nominations.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لایزا مینلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه