بیوگرافی جیمی الکساندر

4 سال پیش
بیوگرافی جیمی الکساندر
4.6/5 - (61 امتیاز)

بیوگرافی جیمی الکساندر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جایمی الکساندر در گرینویل ، جنوب کالیفرنیا بدنیا آمد ، اما با خانواده اش به گرپوین ، تگزاس سفر کردند. وقتی ۴ سال داشت در کلاس های آموزش تئاتر شرکت میکرد ، ولی بخاطر اینکه توانایی خوانندگی نداشت از دبیرستان اخراج شد و به سمت ورزش رفت.

زندگینامه جیمی الکساندر

بیوگرافی جیمی الکساندر

فعالیت هنری

در ۱۷ سالگی به جای یکی از دوستانش در ملاقات با آژانس پیش آهنگی رفت و رئیس آنجا را دید و رندی جیمز ( مدیر آنجا ) برایش چند اسکریپت ارسال کرد. بعد از اخذ مدرک از دبیرستان به لس آنجلس مسافرت کرد تا حرفه اش را گسترده تر از گذشته کند.
در سال ۲۰۰۳ نقش اصلی هانا تامسون در فیلم ” The Other Side” ( برنده ی جایزه ) را برعهده داشت. با توجه فیلم پخش شده او در واقع به مخاطبان کمک میکرد تا نقش های مرد را در فیلم بهتر درک کنند ، اما کارگردان گرگ بیشاپ (Gregg Bishop) تصمیم گرفت که جایمی در نقش اصلی باشد. بعد از این نقشش ، فیلم دومش در سال ۲۰۰۴ در ” Squirrel Trap” که نقش سارا را برعهده داشت بود .

سال بعد در تیم بازیگران در نقش ” Jessi XX” در سریال خانوادگی شبکه ABC ” Kyle XY” بود. در سال ۲۰۰۸ جایمی نامزد جایزه ی ساترن بخاطر بهترین نقش زن در تلویزیون شد ( فقط نامزد شد ولی برنده نشد).
بهترین نقش او در سال ۲۰۱۱ ، زمانی که نقش لیدی سیف زنی مبارز در کمیک مرول ” Thor” را برعهده داشت بوجود آمد. او بعدا همین نقش را در فیلم ” Thor: The Dark World” به نمایش درآورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شیلا خداداد

تاریخ تولد
March 12, 1984
سن
۳۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیمی الکساندر
4.6/5 - (61 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه