بیوگرافی بریتنی اسنو

4 سال پیش
بیوگرافی بریتنی اسنو
3.4/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی بریتنی اسنو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بریتنی انی اسنو یک بازیگر، تهیه کننده، کارگردان و خواننده ی زن آمریکایی است. او در تاریخ ۹ مارس ۱۹۸۶ مصادف با ۱۸ اسفند ۱۳۶۴ چشم به جهان گشود و زندگی حرفه ای خود در حرفه ی بازیگری را با ایفای نقش سوزان دیزی لمانی در سریال Guiding Light شبکه ی سی بی ای شروع کرد.

زندگینامه بریتنی اسنو

بیوگرافی بریتنی اسنو

فعالیت هنری

این سریال از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ پخش شد و اسنو به خاطر این نقش برنده ی یک جایزه ی یانگ آرتیست در شاخه ی بهترین بازیگر زن جوان شد. او همچنین نامزد دریافت دو جایزه ی یانگ آرتیست دیگر و یک جایزه ی سوپ اوپرا دیگست گردید. او بعد از این در نقش شخصیت اول سریال American Dreams در شبکه ی ان بی سی ظاهر شد. این سریال از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ پخش شد و اسنو در آن نقش مگ پریور را بر عهده داشت. او برای ایفای این نقش هم نامزد دریافت یک جایزه ی یانگ آرتیست و ۳ جایزه ی تین چویس گردید.

از جمله سایر نقش ها او در تلویزیون می توان به نقش آریل الدرمن در Nip/Tuck در سال ۲۰۰۵ و نقش جنا بک استورم در Harry’s Law در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد. او در فیلم های سینمایی متعددی نیز ظاهر شده است. او در نقش کیت اسپنسر در فیلم John Tucker Must Die محصول ۲۰۰۶ حضور داشته است. سایر نقش های او در سینما شامل نقش امبر فون تاسل در فیلم Hairspray محصول ۲۰۰۷، دانا کپل در فیلم پرام نایت محصول ۲۰۰۸، اما گینزبرو در فیلم The Vicious Kind محصول ۲۰۰۹ و نقش کلویی بیل در مجموعه فیلم های کمدی موزیکال Pitch Perfect محصول ۲۰۱۲، Pitch Perfect 2 محصول ۲۰۱۵ و Pitch Perfect 3 محصول ۲۰۱۷، می شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهرام ابراهیمی
Love is Louder

اسنو همچنین یکی از پایه گذاران جنبش Love is Louder می باشد. هدف این پروژه متوقف کردن قلدری کردن در مدارس است.

اسنو در تاریخ ۹ مارس ۱۹۸۶ (۱۸ اسفند ۶۴) در تمپای فلوریدا متولد شد و در همان جا رشد کرد. مادرش سیندا اسنو نام داشت و پدرش جان اسنو. او یک برادر نا تنی به نام جان جونیور و یک خواهر ناتنی به نام هالی دارد. او در تمپا به دبیرستان گیتر رفت.
او از رقصیدن لذت می برد و از اعضای گروه های رقص برادوی، نیروی رقص لس آنجلس، زیرزمین و گروه رقص رقابتی پیزاز می باشد.

نام کامل
Brittany Snow
تاریخ تولد
March 9, 1986
سن
۳۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۶ wins & 13 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بریتنی اسنو
3.4/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه