بیوگرافی لیندا فیورنتینو

4 سال پیش
بیوگرافی لیندا فیورنتینو
4.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی لیندا فیورنتینو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لیندا فیورنتینو بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۹۵۸چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار لیندا فیورنتینو می‌توان به بازیگری در فیلم مردان سیاه پوش، فیلم Vision Quest و فیلم بعد از ساعت اداری اشاره کرد.

زندگینامه لیندا فیورنتینو 

بیوگرافی لیندا فیورنتینو

فعالیت هنری

لیندا فیورنتینو نخستین بار در سینما حضور یافته و در ۲۸ سالگی در فیلم Vision Quest به کارگردانی Harold Becker بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مردان سیاه پوش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لیندا فیورنتینو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون متیو موداین، Michael Schoeffling، رانی کاکس و Harold Sylvester را تجربه کرد.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی لیندا فیورنتینو بازی در فیلم مردان سیاه پوش بوده است. او در ۴۰ سالگی در فیلم مردان سیاه پوش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Barry Sonnenfeld همکاری داشته است. لیندا فیورنتینو توانست با بازی در فیلم مردان سیاه پوش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تامی لی جونز، ویل اسمیت، وینسنت دن آفریو و Rip Torn بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها لیندا فیورنتینو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران فارست ویتاکر با ۲ مرتبه، Rip Torn با ۲ مرتبه و David Caruso با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با لیندا فیورنتینو داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ملوک ضرابی (فرش‌فروش کاشانی)

نام کامل
Linda Fiorentino
تاریخ تولد
March 9, 1958
سن
۶۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 BAFTA Film Award. Another 6 wins & 7 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیندا فیورنتینو
4.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه