بیوگرافی بوریس کوجو

4 سال پیش
بیوگرافی بوریس کوجو
Rate this post

بیوگرافی بوریس کوجو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بوریس کوجو بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار بوریس کوجو می‌توان به بازیگری در سریال آخرین مرد روی زمین، فیلم فردیناند و فیلم رزیدنت اویل: زندگی پس از مرگ اشاره کرد.

زندگینامه بوریس کوجو

بیوگرافی بوریس کوجو

فعالیت هنری

بوریس کوجو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۳۰ سالگی در فیلم Brown Sugar به کارگردانی Rick Famuyiwa بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آخرین مرد روی زمین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بوریس کوجو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Taye Diggs، سنا لیثن، Yasiin Bey و نیکول آری پارکر را تجربه کرد.

بوریس کوجو در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم بوریس کوجو در این سال، بازیگری در سریال آخرین مرد روی زمین محسوب می‌شود.بوریس کوجو سال ۱۳۹۴ در ۴۳ سالگی در سریال آخرین مرد روی زمین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. بوریس کوجو توانست با بازی در سریال آخرین مرد روی زمین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ویل فورت، کریستین شال، جنیوری جونز و مل رودریگوئز بر تجارب او افزود.بوریس کوجو علاوه‌بر سریال آخرین مرد روی زمین، سال ۱۳۹۶ در ۴۵ سالگی در فیلم فردیناند نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیروز پاینده آزاد
فیلم فردیناند

بوریس کوجو این‌بار با کارلوس سالدانها یعنی کارگردان فیلم فردیناند و هنرمندانی چون کیت مک کینون، دیوید تننت، Miguel Ángel Silvestre و جان سینا همکاری داشت.در این سال‌ها بوریس کوجو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران میلا یوویچ با ۲ مرتبه، Jenifer Lewis با ۲ مرتبه، سینا گویلوری با ۲ مرتبه، Taye Diggs با ۲ مرتبه و شان رابرتز با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با بوریس کوجو داشته‌اند.یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی بوریس کوجو آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

بوریس کوجو را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۹۲% آثار وی سینمایی و ۸% آثارش تلویزیونی است. در واقع بوریس کوجو از مجموع ۱۴ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم فردیناند، فیلم Addicted، فیلم Nurse 3-D، فیلم Baggage Claim، فیلم رزیدینت اویل: مجازات، فیلم The Confidant، فیلم رزیدنت اویل: زندگی پس از مرگ، فیلم بدل ها، فیلم Starship Troopers 3: Marauder، فیلم Alice Upside Down، فیلم Madea’s Family Reunion، فیلم The Gospel و فیلم Brown Sugar به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال آخرین مرد روی زمین بازی کرده است.

نام کامل
Boris Kodjoe
تاریخ تولد
March 8, 1973
سن
۴۶ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۹ nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بوریس کوجو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه