بیوگرافی توبیاس منزیس

4 سال پیش
بیوگرافی توبیاس منزیس
Rate this post

بیوگرافی توبیاس منزیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 توبیاس منزیس نخستین بار در ۳۲ سالگی در فیلم رم به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مدیر شب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای توبیاس منزیس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کوین مک کید، Ray Stevenson، Polly Walker و Kerry Condon را تجربه کرد.

زندگینامه توبیاس منزیس

بیوگرافی توبیاس منزیس

فعالیت هنری

توبیاس منزیس در سال ۲۰۱۷دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم توبیاس منزیس در این سال، بازیگری در سریال مدیر شب، فیلم جهان زیرین: جنگ های خونین به کارگردانی Anna Foerster و فیلم اونا به کارگردانی Benedict Andrews محسوب می‌شود.توبیاس منزیس سال ۱۳۹۵ در ۴۳ سالگی در سریال مدیر شب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

توبیاس منزیس توانست با بازی در سریال مدیر شب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تام هیدلستون، Hugh Laurie، الیویا کلمن و Tom Hollander بر تجارب او افزود.توبیاس منزیس علاوه‌بر سریال مدیر شب، در ۴۱ سالگی در سریال غریبه نیز بازی کرده است.

سریال غریبه

توبیاس منزیس این‌بار با یعنی کارگردان سریال غریبه و هنرمندانی چون کِترینا بَلف، سَم هیوین، Duncan Lacroix و Grant O’Rourke همکاری داشت.در این سال‌ها توبیاس منزیس با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Michael Nardone با ۲ مرتبه، Indira Varma با ۲ مرتبه، Natasha Little با ۲ مرتبه و بن مندلسون با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با توبیاس منزیس داشته‌اند.یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی توبیاس منزیس آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیرس برازنان

توبیاس منزیس را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۷% آثار وی سینمایی و ۲۳% آثارش تلویزیونی است. در واقع توبیاس منزیس از مجموع ۹ اثری که در کارنامه دارد، در ۷ اثر در سینما با نام‌های فیلم جهان زیرین: جنگ های خونین، فیلم اونا، فیلم Black Sea، فیلم Jackboots on Whitehall، فیلم Forget Me Not، فیلم کازینو رویال و فیلم رم به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال مدیر شب و سریال غریبه بازی کرده است.

نام کامل
Tobias Menzies
تاریخ تولد
March 7, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی توبیاس منزیس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه