بیوگرافی جینا فیشر

4 سال پیش
بیوگرافی جینا فیشر
Rate this post

بیوگرافی جینا فیشر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جنا فیشر یک بازیگر زن است. او در تاریخ ۷ مارس سال ۱۹۷۴ مصادف با ۱۶ اسفند ۱۳۵۲ در فورت وین ایندیانا متولد شد. نام کاملش رجینا ماری فیشر می باشد و او به خاطر بازی در نقش یک منشیِ پذیرش به نام پم بیزلی در سریال The Office در سال ۲۰۱۵ شناخته شد. این بازیگر نامزد دریافت جایزه ی امی نیز شده است.

زندگینامه جینا فیشر

بیوگرافی جینا فیشر

فعالیت هنری

مادر جنا، انی میلر نام داشت و معلم بود. پدرش هم جیمز ای فیشر نام داشت و مهندس پلاستیک بود. او دارای نژاد آلمانی، سوییسی، اسکاتلندی، ایرلندی، انگلیسی و چکوسلواکی می باشد. جنا در سنت لوییسِ میسوری رشد کرد و در دانشگاه ترومن استیت، هنر های تئاتر را آموخت. او برای اولین بار به عنوان یک بازیگر زن حرفه ای در سال ۱۹۹۸ در فیلم Born Champion ظاهر شد.

فیشر نویسندگی و کارگردانی فیلم مستند LolliLove محصول ۲۰۰۴ را بر عهده داشته است. او و همسر سابقش، جیمز گان، در این فیلم به ایفای نقش نیز پراختند. جیمز گان یک فیلم ساز است. این فیلم در ماه نوامبر ۲۰۰۴ در فستیوال بین المللی فیلم سنت لوییس به نمایش گذاشته شد. در سال ۲۰۰۷ او به خاطر ایفای نقش پم در سریال The Office، نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی گردید. او این جایزه را به جیمی پرسلی واگذار کرد. پرسلی به خاطر نقشش در سریال My Name Is Earl موفق به دریافت این جایزه شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فاطمه نقوی

نام کامل
Jenna Fischer
تاریخ تولد
March 7, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Primetime Emmy. Another 6 wins & 19 nominations.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جینا فیشر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه