بیوگرافی شان اِوِنز

4 سال پیش
بیوگرافی شان اِوِنز
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی شان اِوِنز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شاون فرنسیس ایوانز یک بازیگر مرد انگلیسی است. او در تاریخ ۶ مارس ۱۹۸۰ مصادف با ۱۶ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ در لیورپول به دنیا آمد و در همان جا رشد کرد. او به خاطر ایفای نقش ایندور مورسِ جوان در سریال درام Endeavour شبکه ی آی تی وی شناخته شده است.

زندگینامه شان اِوِنز

بیوگرافی شان اِوِنز

فعالیت هنری

خانواده ی ایوانز اهل ایرلند شمالی هستند. پدر ایوانز در لیورپول یک راننده ی تاکسی بود و مادرش یک کارمند بیمارستان بود. ایوانز برادری دارد که ۱۱ ماه از او بزرگتر است. ایوانز موفق شد از سوی کالج سینت ادواردز بورسیه شود و از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ در آن جا مشغول تحصیل بود. او در آن جا بازیگری در نمایش های کالج را آغاز کرد و سپس یک دوره ی آموزشی را در تئاتر ملی جوانان به پایان رساند. بعد از آن ایوانز در سن ۱۷ سالگی به لندن رفت تا در مدرسه ی درام و موسیقیِ گیلدهال به تحصیل بپردازد.

اولین نقش مهم او نقش یک معلم فرانسوی به نام جان پاول کیتینگ در سریال Teachers بود. این سریالِ کمدی درام از شبکه ی چنل ۴ پخش می شد و ایوانز در سال ۲۰۰۲ یعنی از فصل دوم آن، وارد سریال شد. سال بعد از آن ایوانز در اولین فیلم بلند خود ظاهر شد. این فیلم Boys from County Clare نام داشت و ایوانز در آن با بازیگرانی چون برنارد هیل، کلم مینی و اندریا کور هم بازی شد. از دیگر آثار سینمایی او می توان از Being Julia, The Situation, Cashback, Gone, Boy A, Telstar: The Joe Meek Story, Princess Kaiulani و فیلم ترسناک Dread ساخته ی کلایو بارکر نام برد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی هدیه تهرانی
تلویزیون

او همچنین در تلویزیون نیز فعالیت داشته است. در سال ۲۰۰۲ ایوانز در مستند درام The Project ظاهر شد. او همچنین در همین سال در نقش ارل اهل ساوت امپتون در مینی سریال The Virgin Queen ظاهر شد. این سریال در ماه نوامبر ۲۰۰۵ در آمریکا از شبکه ی پی بی اس پخش شد و بعد از آن در ژانویه ی ۲۰۰۶ از شبکه ی بی بی سی پخش شد. ایوانز در تئاتر هم فعالیت کرده است. او در توری در بریتانیا، در نمایشی به نام Blue/Orange اثر جو پنهال به ایفای نقش پرداخته است. از جمله کار های تلویزیونی اخیر او می توان به Murder City، Ashes to Ashes شبکه ی بی بی سی، Gentley’s Last Stand و سریال درام ۴ قسمتی The Take شبکه ی اسکای وان که بر اساس رمانی از مارتینا کول ساخته شده است، اشاره کرد.

فیلم کمدی Sparkle

ایوانز همچنین در سال ۲۰۰۷ در کنار باب هاپکینز و استاکرد چنینگ در فیلم کمدی Sparkle ظاهر شد. او همچنین نقش کرت کوبین را در نمایش Kurt and Sid اثر روی اسمایلز بر عهده داشته است. این نمایش در ترافالگار استودیوز اجرا شد و ایوانز در کنار دنی دایر در آن به ایفای نقش پرداخت. دنی دایر در این نمایش نقش سید ویشس، گیتاریست بیس بند سکس پیستولز، را بر عهده داشت.

ایوانز در سال ۲۰۱۲ نقش دنیل را در سریال درام قانونی شبکه ی بی بی سی یعنی Silk بر عهده گرفت. ایوانز در این سریال با مکسین پیک هم بازی شد. او همچنین در همان سال در سریال The Last Weekend شبکه ی آی تی وی نیز ظاهر شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی صفر کشکولی

در ماه های ژانویه و فوریه ی سال ۲۰۱۵ ایوانز در نقش الکس در نمایش Hello/Goodbye نوشته ی پیتر سوتر ظاهر شد. در این نمایش، میراندا ریسون نقش معشوقه ی او، ژولیت، را بر عهده داشت.

: Shaun Evans؛ زادهٔ ۶ مارس ۱۹۸۰) هنرپیشه اهل بریتانیا است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به جولیا بودن و بازپرداخت اشاره کرد.

نام کامل
Shaun Evans
تاریخ تولد
March 6, 1980
سن
۳۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ nomination.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شان اِوِنز
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه