بیوگرافی کانی بریتون

4 سال پیش
بیوگرافی کانی بریتون
Rate this post

بیوگرافی کانی بریتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کانی بریتون در سال ۲۰۱۲ بازی در نقش راینا جیمز را در سریال Nashville را شروع کرد. او قبل از این تهیه کنندگی سریال Friday Night Lights را در سال ۲۰۰۶ با کمک کایل چندلر به پایان رسانده بود. او در سال ۲۰۰۴ در فیلم Friday Night Lights استودیوی Universal نیز ظاهر شد. کارگردانی این فیلم بر عهده ی پیتر برگ بود و بیلی باب تورنتون نیز در آن بازی می کرد. کانی همچنین در فیلم مستقل بلند Looking for Kitty محصول ۲۰۰۴ ساخته ی ادوارد برنز نیز ظاهر شده است.

زندگینامه کانی بریتون

بیوگرافی کانی بریتون

فعالیت هنری

بریتون در کانستنس ایلین وومک در بوستنِ ماساچوست به دنیا آمد. مادرش لیندا لین نام داشت و پدرش ادگار الن وومک جونیور. پدرش یک فیزیکدان و کارمند شرکت انرژی بود. او دارای نژاد ایرلندی، آلمانی و انگلیسی است.

بریتون در سال ۱۹۹۵ با ایفای نقش در فیلم های مستقل Brothers McMullen محصول ۱۹۹۵ و No Looking Back محصول ۱۹۹۸ که هر دو ساخته ی ادوارد برنز بودند، تحسین شد. در فیلم Brothers McMullen کانی نقش شخصیت مالی را بر عهده داشت. این شخصیت در فیلم همسر مردی است که به او خیانت می کند. این فیلم کم هزینه، توانست در فستیوال فیلم ساندنس، برنده ی جایزه ی بزرگ هیئت منصفه شود. محاصبه ای که بریتون برای دریافت این نقش انجام داد آخرین مصاحبه ی بریتون در آن روز بود و چیزی نمانده بود که بریتون این مصاحبه را لغو کند اما پس از انجام آن، او موفق شد نقشی را دریافت کند که زندگی حرفه ای او را دگرگون کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نوید اربابیان
زندگی شخصی

بریتون در بوستون ماساچوست چشم به جهان گشود. او در سن ۷ سالگی به همراه خانواده اش به لینچبرگِ ویرجینیا رفت. او یک خواهر دو قلوی غیر همسان نیز دارد. او سپس به کالج دارت ماوت رفت و در آن جا در شته ی آسیا شناسی به تحصیل پرداخت. او همچنین یک ترم را در بیجینگِ چین گذراند. بعد از فارغ التحصیلی او به نیویورک رفت و در آن جا دو سال را در مدرسه ی تئاتر نیبرهود پلی هاوس سپری کرد. او در این زمان با استنفورد میسنر کار می کرد. او پس از آن دو سال دیگر را در تئاتر های محلی و خارج از برادوی گذراند. او پس از موفقیت فیلم The Brothers McMullen در سال ۱۹۹۵، به لس آنجلس نقل مکان کرد.

او در سال ۲۰۰۳ در سریال Lost at Home شبکه ی اِی بی سی ظاهر شد. او در این سریال با میچ روز و گرگوری هاینز هم بازی شد. از دیگر آثار تلویزیونی او می توان از The Fighting Fitzgeralds در سال ۲۰۰۱ نام برد که بریتون در آن در کنار برایان دنهی به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در سریال درام تحسین شده ی The West Wing نیز در سال ۱۹۹۹ ظاهر شد و یک نقش دائمی در این سریال به دست آورد. او در کنار مایکل جی فاکس، در سریال کمدی Spin City حضور یافت. این سریال توانسته است جوایز متعددی به دست آورد. بریتون در فیلم های بلندی نیز بازی کرده است. از جمله ی این فیلم ها می توان از Next Big Thing محصول ۲۰۰۱ و One Eyed King محصول ۲۰۰۱ نام برد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی رویا میرعلمی

بریتون در اوقات فراغتش از پیاده روی، یوگا و انجام کار های داوطلبانه لذت می برد. او در نیویورک و لس آنجلس سکونت دارد.

نام کامل
Connie Britton
تاریخ تولد
March 6, 1967
سن
۵۲ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 2 Golden Globes. Another 2 wins & 22

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کانی بریتون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه