بیوگرافی اوا مندس

4 سال پیش
بیوگرافی اوا مندس
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی اوا مندس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایوا مندز در میامیِ فلوریدا به دنیا آمد اما در لس آنجلسِ کالیفرنیا بزرگ شد. او دارای نژادی کوبایی-آمریکایی می باشد. او بازیگری را از دوران دانشگاه آغاز کرد. در ابتدا او تحت تعلیم مربی خود، Ivana Chubbuck بود. او رفته رفته به بازیگری علاقه مند شد و همین امر باعث شد در فیلم های سینمایی حضور یابد.

زندگینامه اوا مندس

بیوگرافی اوا مندس

فعالیت هنری

با وجود این که او نقش های کوتاهی در فیلم های زیادی بازی کرده بود، اما زمانی که در فیلم Training Day در سال ۲۰۰۱ نقش دوست دختر دنزل واشنگتن را ایفا کرد، شناخته شد. از آن زمان تا کنون او در محدوده ی وسیع تری از فیلم های سینمایی، از کمدی گرفته تا درام، بازی کرده است. این امر باعث شد او با بسیاری از کارگردانان نام آشنا، هم کاری کند. از جمله ی این کارگردان ها می توان از رابرت رودریگز (Once Upon a Time in Mexico محصول ۲۰۰۳)، کارل فرانکلین (Out of Time محصول ۲۰۰۳)، جان سینگلتون (۲ Fast 2 Furious محصول ۲۰۰۳)، آنتوان فوکوآ (Training Day محصول ۲۰۰۱) و برادران فارلی (Stuck on You محصول سال ۲۰۰۳) نام برد.

ایوا در یک فیلم مستقل به نام The Wendell Baker Story محصول ۲۰۰۵، در کنار ستارگانی چون اون ویلسون، لوک ویلسون و ویل فرل به ایفای نقش پرداخته است. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده ی لوک ویلسون بوده است. قبل از آن، بزرگترین فیلمی که ایوا در آن بازی کرده بود Hitch نام داشت. این فیلم محصول سال ۲۰۰۵ بود و یک اثر کمدی رمانتیک بود که ویل اسمیت هم در آن هنرنمایی می کرد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مهتاب نصیرپور
مبلغ بین المللی Revlon Cosmetics

در کنار بازیگری، ایوا همچنین مبلغ بین المللی Revlon Cosmetics نیز می باشد. او هم مانند بسیاری از بازیگران زن دیگر که مدل هم هستند، در حرفه ی مدلینگ نیز فعایلت دارد. از جمله ای این بازیگران می توان از جولیان مور، هلی بری و سیندی کراوفورد نام برد. این بازیگران در ساخت تبلیغات تلویزیونی و چاپی Revlon Cosmetics همکاری داشته اند. او همچنین یکی از حامیان مشتاق و همکاران فعال Revlon Cosmetics در حوزه ی مبارزه با سرطان سینه می باشد. هدف ایوا این است که مهارت های بازیگری خود را افزایش دهد. او برای دست یابی به این هدف قصد دارد با کارگردانان معروف معاصر مانند استیون اسپیلبرگ، اسپایک جونز و پدرو آلمودووار همکاری کند و از کارگردانان نام آشنایی چون فدریکو فلینی و مایکلانجلو آنتونیونی نیز درس هایی بیاموزد.

نام کامل
Eva Mendes
تاریخ تولد
March 5, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 15 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اوا مندس
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه