بیوگرافی مت لوکاس

4 سال پیش
بیوگرافی مت لوکاس
Rate this post

بیوگرافی مت لوکاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

متیو ریچارد لوکاس یک کمدین، فیلم نامه نویس، بازیگر و خواننده ی انگلیسی است. او در تاریخ ۵ مارس ۱۹۷۴ (۱۴ اسفند ۱۳۵۲) چشم به جهان گشود. او به خاطر همکاری اش با دیوید ویلیامز در مجموعه ی تلویزیونی Little Britain شناخته شده است. از جمله سایر نقش های مهم او می توان از نقش جورج داوز در کمدی Shooting Stars، تویدل دام در فیلم Alice in Wonderland و دنباله ی آن، Alice Through the Looking Glass و نقش ناردول در سری دهم سریال Doctor Who نام برد.

زندگینامه مت لوکاس

بیوگرافی مت لوکاس

فعالیت هنری

لوکاس در پدینگتونِ لندن به دنیا آمده است. مادرش دیانا نی ویلیامز (زاده ی ۱۹۴۵) نام داشت و پدرش جان استنلی لوکاس (۱۹۴۴-۱۹۹۶) بود که در کار رانندگی فعالیت داشت. خانواده ی او یهودی هستند. برخی از فامیل های سمت مادری لوکاس، در زمان جنگ جهانی دوم از آلمان فرار کردند. لوکاس از زمان کودکی دارای بیماری طاسی بوده است و در سن ۶ سالگی همه ی موهایش می ریزد. پدر لوکاس در سن ۵۲ سالگی به علت سکته ی قلبی در برنت لندن جانش را از دست می دهد.

تحصیلات

لوکاس در مدرسه ی ابتدایی ایلوارد و مدرسه ی پسرانه ی اسکِ هبردشرز تحصیل کرده است. اسکِ هبردشرز یک مدرسه ی غیر انتفاعی در بورهموود در هرتفوردشایر است. این مدرسه همان مدرسه ای است که بازیگران کمدی دیگری چون دیوید بدیل و ساشا بارون کوهن نیز در آن تحصیل کرده اند. او از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ در دانشگاه بریستون مشغول تحصیل بوده است. او همچنین مدت زمانی را در تئاتر ملی جوانان گذرانده است. او در همین جا با همکار آینده ی خود در نویسندگی، دیوید ویلیامز، آشنا شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عرفان خان

نام کامل
Matt Lucas
تاریخ تولد
March 5, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۷ wins & 9 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مت لوکاس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه