بیوگرافی کاترین اوهارا

4 سال پیش
بیوگرافی کاترین اوهارا
Rate this post

بیوگرافی کاترین اوهارا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کاترین اوهارا بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۹۵۴ چشم به جهان گشود.

زندگینامه کاترین اوهارا

بیوگرافی کاترین اوهارا

فعالیت هنری

از مهم‌ترین آثار کاترین اوهارا می‌توان به بازیگری در سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸، فیلم تنها در خانه و فیلم تنها در خانه ۲: گم شده در نیویورک اشاره کرد.کاترین اوهارا نخستین بار در سینما حضور یافته در ۳۲ سالگی در فیلم بعد از ساعت اداری به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کاترین اوهارا محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون گریفین دان، روسانا آرکیوت، ورنا بلوم و تامی چونگ را تجربه کرد.

اثر مهم کاترین اوهارا در این سال، بازیگری در سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ به کارگردانی Mark Palansky، Barry Sonnenfeld و Bo Welch محسوب می‌شود.شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کاترین اوهارا بازی در سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ بوده است. در ۶۴ سالگی در سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او در این سریال با Mark Palansky همکاری داشته است. کاترین اوهارا توانست با بازی در سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Malina Weissman، Usman Ally، پاتریک واربرتون و Matty Cardarople بر تجارب او افزود.کاترین اوهارا علاوه‌بر سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ در ۳۷ سالگی در فیلم تنها در خانه نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺍﺳﺪﯼ
تنها در خانه

کاترین اوهارا این‌بار با کریس کلمبوس یعنی کارگردان فیلم تنها در خانه و هنرمندانی چون Macaulay Culkin، جو پشی، Daniel Stern و جان هرد همکاری داشت.در این سال‌ها کاترین اوهارا با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران یوجین لوی با ۴ مرتبه، Fred Willard با ۴ مرتبه، Christopher Guest با ۳ مرتبه، Parker Posey با ۳ مرتبه و مایکل کیتون با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با کاترین اوهارا داشته‌اند.یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی کاترین اوهارا آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

کاترین اوهارا را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۹۶% آثار وی سینمایی و ۴% آثارش تلویزیونی است.

در واقع کاترین اوهارا از مجموع ۳۰ اثری که در کارنامه دارد، در ۲۹ اثر در سینما با نام‌های فیلم A.C.O.D.، فیلم هیولایی در پاریس، فیلم قاتلین، فیلم جایی که می رویم، فیلم پادشاهی مکس، فیلم پنلوپه، فیلم سوی پرچین، فیلم خانهٔ هیولا، فیلم For Your Consideration، فیلم جوجه کوچولو، فیلم Game 6، فیلم Surviving Christmas، فیلم Orange County، فیلم Best in Show.

فیلم Home Fries، فیلم Pippi Longstocking، فیلم Waiting for Guffman، فیلم The Last of the High Kings، فیلم Tall Tale، فیلم The Paper، فیلم A Simple Twist of Fate، فیلم Wyatt Earp، فیلم کابوس قبل از کریسمس، فیلم تنها در خانه ۲: گم شده در نیویورک، فیلم تنها در خانه، فیلم Betsy’s Wedding، فیلم بیتل جوس، فیلم دلسوخته و فیلم بعد از ساعت اداری به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال بچه های بدشانس – فصل ۱ قسمت ۸ بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رابین ویلیامز

نام کامل
Catherine O’Hara
تاریخ تولد
March 4, 1954
سن
۶۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Primetime Emmy. Another 14 wins & 27 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کاترین اوهارا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه