بیوگرافی جولی بوون

4 سال پیش
بیوگرافی جولی بوون
Rate this post

بیوگرافی جولی بوون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جولی بوون بخاطر بازی نقش ” Claire Dunphy ” در سریال شبکه ی ABC به اسم ” Modern Family” مشهور است.

زندگینامه جولی بوون

بیوگرافی جولی بوون

فعالیت هنری

جولی بوون در ۳ مارچ ، ۱۹۶۹ در بالتیمور ، مری لند بدنیا آمد. حتی در کودکی عاشق بازی بود و با خواهرهایش به بازی نقش های مختلفی در حیاط خانه شان مشغول بود. بعد از دبیرستان ، بوون نقل مکان کرد و در جزیره ی راهودی در دانشگاه برون به مطالعه ی رنسانس ایتالیایی مشغول شد. البته ، تمام وقتش را صرف خواندن کتاب نمیکرد.

در واقع ، جولی با فعالیت های اسپانیایی سرش کاملا شلوغ شده بود و در محصولات ” Guys and Dolls” ، ” Stage Door ” و ” Lemon Sky” بازی میکرد. او یک سال را گذراند و راهی فلورانس ، ایتالیا جایی که جولی ” fluent” ایتالیایی شد رفت. با گذشت دوره ای از سال و بازگشتش به شهر ، جولی وارد فیلم مستقل ” Five Spot Jewel ” (۱۹۹۲) شد. این نقش اولین نقش از نقش های این بازیگر بود و جولی بلاخره خانه ای در تلویزیون پیدا کرد.

اولین فیلم ها و نقش ها

جولی اولین بار در سال ۱۹۹۳ وارد این عرصه شد. در دو نوع داستان زندگی : مشکلات خانوادگی و کلاس “۹۶ حضور داشت. این نقش ها باعث بازشدن عرصه برای ورودش به لس آنجلس شد ، جایی که او خیلی سریع نقشی در ” H.E.A.T” پیدا کرد. در این زمان ، خیلی برایش زیاد بود و جولی در ” Where Are My Children ” (۱۹۹۴) ، ” Extreme” (۱۹۹۵) ، ” Party of Five ” (۱۹۹۶) و ” Strange Luck ” (۱۹۹۶) حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هایلی داف

با فیلم آدام سنلدر ” Happy Gilmore” گرچه جولی توانست به یک ستاره بدل شود ولی طرفداران زیادی هم برای ادام سنلدر پیدا شد و او نیز به یک ستاره بدل گشت.

پیروزی های امی برای ” Modern Family”

پیروزی در فیلم ادام شروع دیگری برای جولی بود این دفعه در فیلم ها ، ” Multiplicity” (۱۹۹۶) ، ” An American Werewolf in Paris ” (۱۹۹۷) و ” The Last Man on Planet Earth” (۱۹۹۹) و نقش هایی در تلویزیون در ” ER”(۱۹۹۹) و ” Ed” (۲۰۰۰ – ۲۰۰۴) .
بعد از حضور در رشته ای از برنامه های مختلف مانند ” Lost” در سریال تحسین برانگیز ” Modern Family.” حضور یافت و نامزد چندین جایزه ی مختلف شد.

نام کامل
Julie Bowen Luetkemeyer
تاریخ تولد
March 03, 1970
سن
۴۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 2 Primetime Emmys. Another 7 wins & 39 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جولی بوون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه