بیوگرافی جسیکا بیل

4 سال پیش
بیوگرافی جسیکا بیل
1/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی جسیکا بیل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جسیکا بیل بازیگر هالیوود و نماد جذابیت ، بخاطر بازی در سریال “۷th Heaven” و فیلم هایی مانند ” Illusionist” و ” Total Recall” شهرت یافته است.

زندگینامه جسیکا بیل

بیوگرافی جسیکا بیل

فعالیت هنری

در ۳ مارس ، ۱۹۸۲ در الی ، مانسوتا متولد شد. بازیگری را با بازی در نوجوانی در سریال “۷th Heaven” شروع کرد. قبل از حرفه ی بازیگری بخاطر عکسهای جذابش در مجله ی ” Gear magazine” شناخته میشد. او نقش های زیادی در فیلم های مختلف داشته است مانند کمدی ” Valentine’s Day” ، درام ” Elizabethtown ” ، ” thrillersBlade” و ” Total Recall” در زمان بازی نیز او عکس های زیادی از خود در مجله های مختلف پخش کرده است.

خارج از دوربین

خارج از دوربین او از فعالیت های اجتماعی زیادی حمایت کرده است ، به تازگی از شهرتش برای اشاره به مسائل مهمی استفاده کرده است. در ژانویه ۲۰۱۰ ، او در ” Summit on the Summit” شرکت کرد و یک جور کوهنوردی بود. بیل به تازگی اعلام کرده که سعی دارد یک سایت طراحی کند و این سایتش در واقع یک شبکه ی اجتماعی متفاوت است.
او با جاستین تامبرلیک رابطه دارد و در اکتبر ۲۰۱۲ این دو در ایتالیا مسئله ی خود را اعلام کردند و جشن ازدواج خود را گرفتند. در آپریل سال ۲۰۱۵ این دو صاحب یک فرزند پسر به اسم سیلاس راندال تامبرلیک شدند.

نام کامل
Jessica Claire Biel
تاریخ تولد
March 03, 1982
سن
۳۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe. Another 5 wins & 25 nominations.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمید فرخ نژاد
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسیکا بیل
1/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه