بیوگرافی کاترین واترستون

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کاترین واترستون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کاترین واترستون بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود.

زندگینامه کاترین واترستون

بیوگرافی کاترین واترستون

فعالیت هنری

از مهم‌ترین آثار کاترین واترستون می‌توان به بازیگری در فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها، فیلم بیگانه: پیمان و فیلم Logan Lucky اشاره کرد.کاترین واترستون نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در ۳۲ سالگی در فیلم Enter Nowhere به کارگردانی Jack Heller بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کاترین واترستون محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون اسکات ایستوود، Sara Paxton، Shaun Sipos و کریستوفر دنهام را تجربه کرد.کاترین واترستون در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است.

او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کاترین واترستون در این سال، بازیگری در فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها به کارگردانی دیوید یتس محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کاترین واترستون بازی در فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها بوده است. کاترین واترستون سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی در فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها

او در این فیلم با دیوید یتس همکاری داشته است. کاترین واترستون توانست با بازی در فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ازرا میلر، Sam Redford، ادی ردماین و Scott Goldman بر تجارب او افزود.کاترین واترستون علاوه‌بر فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها، سال ۱۳۹۶ در ۳۸ سالگی در فیلم بیگانه: پیمان نیز بازی کرده است. کاترین واترستون این‌بار با ریدلی اسکات یعنی کارگردان فیلم بیگانه: پیمان و هنرمندانی چون مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، نومی راپاس و گای پیرس همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاهرخ شاهید

در این سال‌ها کاترین واترستون با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مایکل فاسبندر با ۲ مرتبه، مارین ایرلند با ۲ مرتبه، بیلی کروداپ با ۲ مرتبه، پیتر سارسگارد با ۲ مرتبه و Arnold Montey با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کاترین واترستون داشته‌اند

نام کامل
Katherine Waterston
تاریخ تولد
March 3, 1980
سن
۳۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 10 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کاترین واترستون
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه