بیوگرافی ریبل ویلسون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ریبل ویلسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ریبل ملینا ویلسون ، در ۲ مارس ۱۹۸۰ در استرالیا بدنیا آمد. او کودکی جذابی نداشت ، خانواده اش در کار فروش سگ بودند. خانواده بصورت دائم در کشور مسافرت میکردند تا سگ بفروشند. بصورت اتفاقی ، ریبل نیز کودکی خجالتی بود اما مردم را به خوبی زیر نظر داشت ، همین باعث شد که به یکی از کمدین ها تبدیل شود.

زندگینامه ریبل ویلسون 

بیوگرافی ریبل ویلسون

فعالیت هنری

بعد از تحصیل در دانشگاه جنوب ولز او به آفریقای جنوبی سفر کرد ، در آنجا به بیماری مالاریا مبتلا شد. او گفت وقتی به این بیماری مبتلا شده بود دچار توهم شده بود و خود را میدیده که توانسته برنده ی آکادمی اوارد شود و به بازی در آمریکا بپردازد. ویلسون در تئاتر استرالیا کار میکرده و توانسته شهرت یابد و حرفه بازیگری و کمدی خود را گسترش دهد. ویلسون با بازی در سریال ” Pizza”(۲۰۰۳) در نقش رهبر گنگسترهای دختر توانست هنر کمدی خود را نشان دهد. با بازی در این سریال کارهای بیشتری توانست بدست آورد. بلاخره ، ویلسون توانست بورس تحصیل در ” The Second City Training Centre” را بدست آورد و عازم نیویورک شود.

نقش های موفق

بعد از یک بازی کوتاه در ” Ghost Rider ” (۲۰۰۷) در کنار نیکولاس کیج ، ویلسون توانست در کمدی ” Bridesmaids.” در سال ۲۰۱۱ به بازی بپردازد. ویلسون برای نقش ملیسا مکارسی انتخاب شد ولی قسمت دیگری به او داده شد.
ویلسون کمی بعد توانست در کنار بزرگان هالیوود به بازی بپردازد ، در فیلم هایی مانند Bachelorette (2012), Struck by Lightning (2012), What To Expect When You’re Expecting (2012) و Ice Age: Continental Drift (2012).
با این بازی های موفق او توانست در کمدی ” Pitch Perfect ” نیز به بازی بپردازد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مندی مور

بعد از مدتی او در قسمت بعدی این فیلم نیز حضور یافت.

نام کامل
Melanie Elizabeth Bownds
تاریخ تولد
March 02, 1980
سن
۳۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۶ wins & 18 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ریبل ویلسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه